,

sobota, 24 listopada 2012

Szał na kolorówkę w Rossmannie :)

Witam Was :)

Czy Wy też wpadłyście w szał zakupów ze względu na aż 40%-owy rabat na kolorówkę w Rossmannie? :D

Ja tam dziś byłam z Mamą, więc dzięki niej się opamiętałam. Jednak wydaje mi się, że jeszcze tam zajrzę w poniedziałek :D

A jak weszłam do Rossmanna, doszłam do kolorówki....poczułam się jak w niebie :D Taakie przeceny :D Myślałam, że zwariuję! Z chęcią wzięłabym po jednej sztuce z każdego produktu, ale na szczęście opamiętałam się i kupuję to co naprawdę (chyba) mi się przyda :)

Dziś wydałam tylko 30 złotych (pozory przy Mamie, że nie jestem rozrzutna na kosmetyki ;) )

Co kupiłam? :)




  • Tusz Miss Sporty Studio Lash - zapłaciłam za niego 7,79 zł. Uwielbiam go! Daje lepszy efekt niż niejeden tusz z wyższej półki. A poza tym starcza na bardzo długo! Ostatnie opakowanie kupiłam w styczniu i dopiero niedawno zaczął gęstnieć (tuszu używam codziennie) :)



  • Rimmel Gel Eyeliner - 14,39 zł. Nigdy wcześniej nie miałam eyelinera w żelu, a skoro ten jest na przecenie to czemu by nie spróbować :)



  • Lakier Lovely Magnetic Nail Polish - lakier magnetyczny. 4,59 zł. Też nigdy tego cuda nie miałam :D



  • Lovely Magnes do tworzenia wzorów, Magnetic You, Gwiazdka - 3.99 zł. Do kompletu z lakierem :D Akurat złapałam w rękę ostatni egzemplarz. Nie wiadomo czy jeszcze je dorzucą...



  • Gumki do włosów 10 sztuk - 2,99 zł. One zawsze się przydadzą :)

Na pewno kupię jeszcze inne kolory lakierów magnetycznych, może tusz w zapasie, magnes w paski (jeśli dołożą) i...co jeszcze polecacie? Na co Wy się skusiłyście?



18 komentarzy :

  1. Ja przyniosłam z Rossmanna 4 lakiery i konturówkę do oczu. Kusi mnie, żeby tam znowu zajrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kupić ten magnes, ale u mnie go nie było:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, ja zrobiłam duże zakupy w Rossmanie, zapraszam na mojego bloga tam jest notka i dużo zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo.. muszę odwiedzić Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do kiedy trwa promocja ?
    Kupiłabym Lovely Magnes do tworzenia wzorów,

    OdpowiedzUsuń
  6. szminka, podkład, cienie, RÓŻ z Burżuja(pokochałam go!, eyeliner, czerwony lakier i na tym się nie skończy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę skoczyć koniecznie po gumki do włosów, które znikają u mnie w zastraszającym tempie -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, a wsuwki to jeszcze gorzej...

      Usuń
  8. fajne zakupy, ja też liner kupiłam tylko w pisaku, cień, lakier i korektor i chyba mi wystarczy;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też muszę pójść po gumki, wszystkie mi się pogubiły;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O właśnie zapomniałam kupić eyelinera - cena korzysta i tez nigdy wczesniej nie miałam eyelinera w żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niczego nie potrzebuję, więc się nie skuszę
    mam ten eyeliner i jest beznadziejny, za mało czerni w czerni ;) trzeba poprawiać, żeby ładnie wyglądało, a jak się poprawia kreski to wiadomo jak to wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jednak się skusiłam - kupiłam 2 lakiery (mało jak na mnie) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jeszcze raz zamierzam wybrać sie do Rossmanna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani w sklepie mnie namawiała do tego eyelinera, ale nie przemówił do mnie ten pędzelek...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zwróciłam wcześniej uwagi na ten tusz ale może go kupię póki prmocja trwa :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)