,

piątek, 23 listopada 2012

Okulary od Firmoo :)

I ja skusiłam się na okulary Firmoo klik :)


Przemiły Pan Antonio zaproponował mi, abym wybrała sobie okulary. :)
No to wybrałam :) Oto ten model: KLIK

Na moje okulary czekałam bardzo krótko, zostały do mnie wysłane we wtorek (z Szanghaju), a dziś (piątek) przyszedł do mnie kurier z paczuszką. Po wysłaniu dostałam numer nadania oraz link do strony na której mogłam sprawdzić, gdzie moje okulary się aktualnie znajdują.

Okulary są wykonane baaardzo solidnie i są bardzo leciutkie.

W komplecie dostałam futerał twardy, materiałowy, śrubokręt-breloczek, dodatkowe śrubki oraz noski.

Chciałabym Was również zachęcić do skorzystania z promocji Firmoo. Każdy nowy klient może  zamówić wybrane przez siebie okulary za darmo! Pokrywamy tylko koszt wysyłki, czyli coś w okolicach 19 USD (ok. 60 zł). Myślę, że jest to bardzo fajna akcja, a wiemy jakie są ceny u nas w Polsce ;) Tutaj możecie o tym poczytać więcej : http://www.firmoo.com/free-glasses.html

A teraz zasypię Was zdjęciami! :D














I na końcu ja w okularach :)
Jak wyglądam? :D





Pozdrawiam Was i życzę Wam miłego weekendu :)






11 komentarzy :

  1. no no, pani profesor;) fajne mają te zdobienia po bokach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To faktycznie bardzo szybko doszly :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne okulary :) Widzę ,że teraz wszyscy chcą je mieć ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne wybrałaś sobie te okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne okularki :) ja też czekam na swoje, mam nadzieję że w przyszłym tygodniu już u mnie będą :))

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie w nich wygladasz :))
    ale szybko doszly!!! wow

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne okularki - bardzo ładny wzorek z boku :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)