,

niedziela, 11 listopada 2012

Joanna Naturia, odżywka bez spłukiwania z pokrzywą i zieloną herbatą



Od producenta:

Odżywka Naturia powstała w oparciu o starannie dobrane składniki naturalne, które pielęgnują włosy zniszczone, po trwałej ondulacji lub rozjaśnianiu. Sprawdzona receptura zapewnia włosom zdrowy i piękny wygląd

Pokrzywa - cenne źródło witamin,wzmacnia włosy oraz działa antyłojotokowo i tonizująco

Zielona herbata - wykazuje silne działanie przeciwzapalne, wzmacnia włosy i nadaje połysk

Wspaniałe rezultaty


  • Włosy mają zdrowy i zadbany wygląd
  • Są przyjemne w dotyku, sprężyste i pełne energii
  • Łatwiej się rozczesują i układają


Sposób użycia: Niewielka ilość odżywki nanieść na włosy i delikatnie wmasować, Pozostawić bez spłukiwania. Przy silnie przetłuszczających się włosach nanieść na same końce lub stosować ze spłukiwaniem

Skład:
Aqua - woda
Cetyl Alcohol - alkohol cetylowy, niejonowa substancja powierzchniowo czynna, emolient, emulgator
Cetearyl Alcohol - alkohol cetearylowy, nawilża, substancja konsystencjotwórcza, wpływa na lepkość gotowego produktu i poprawia właściwości użytkowe
Stearalkonium Chloride - chlorek stearalkonium, substancja antystatyczna i konserwująca
PEG-20 Stearate - kwas stearynowy oksyetylenowany 20 molami tlenku etylenu, emulgator
PEG-40 Hydrogenated Castor Oil - polioksyetylenowany 40 molami tlenku etylenu uwodorniony olej rycynowy, niejonowa substancja powierzchniowo czynna,  odtłuszczająca usuwająca zanieczyszczenia tłuszczowe z powierzchni skóry.
Cetrimonium Chloride - czwartrzędowa sól amoniowa, kationowa substancja powierzchniowo czynna
Isopropyl Alcohol - środek rozpuszczający
Panthenol - witamina B5, ma działanie nawilżające
Urtica Dioica - ekstrakt z pokrzywy
Camelia Sinensis - zielona herbata
Propylene Glycol - glikol propylenowy, hydrofilowa substancja nawilżająca, humektant; zapobiega wysychaniu produktu
Butylene Glycol - glikol butylenowy, hydrofilowa substancja, odpowiedzialna za prawidłowe nawilżenie skóry i włosów, dzięki czemu kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza, skórę i włosy. Pełni rolę promotora przenikania, dzięki czemu ułatwia penetrację innych substancji w głąb skóry
Citric Acid - kwas cytrynowy, utrzymuje odpowiednie pH kosmetyku
Parfum - zapach
Citral - składnik kompozycji zapachowej
Geraniol - składnik kompozycji zapachowej
Hexyl Cinnamal - składnik kompozycji zapachowej
Limonene - substancja zapachowa
Linalool - substancja zapachowa
DMDM Hydantoin - konserwant
Methylchloroisothiazolinone - konserwant
Methylisothiazolinone - konserwant

Dostępność: małe, osiedlowe drogerie
Pojemność: 200 g.
Cena: ok. 5 zł
Moja opinia: W sumie mogę powiedzieć o niej dokładnie to samo co o jej siostrze - Len i Rumianek klik, czyli: odżywka jest  lekka, nie ma tu mowy o obciążeniu włosów. W konsystencji jest bardzo rzadka, więc trzeba uważać przy jej wyciskaniu z buteleczki, by nam się nie wylała. Jest dość wydajna. Zapach jest dość delikatny, wyczuwam w nim nutkę cytryny. Szkoda, że tak ciężko je dostać. Na szczęście odkryłam w swoim mieście małą drogerię, w której zawsze jest dostępna :)
Polecam Wam ją wypróbować :)

Znacie tę wersję Joanny do spłukiwania? :)

Miłego dnia Wam życzę :)



11 komentarzy :

  1. może i ją wypróbuje,a le na razie mam na oku coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właściwie mało jest na rynku odżywek bez splukiwania, ja znam tylko Joannę i jedną z Ziaji, a szkoda. Teraz testuję opcje miód i cytryna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ją lubie i pięknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą odżywkę, po prostu jest moim hitem.

    Zostałaś otagowana ;)

    http://moje-spojrzenie-na-swiat.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam jej na początku mojej przygody z pielęgnacją włosów. Dla mnie jest była stanowczo za lekka. Teraz aplikuję odżywki d/s jako b/s i dobrze się w tej roli spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wersje miod i cytryna-nie polubilysmy sie...;/ moze dam jej jeszcze jedna szanse w nastepnym miesiacu.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ją i lubię szczególnie latem ze względu na lekką konsystencję i ten świeży zapach. Nie zauważyłam jednak, by dzięki niej włosy były "sprężyste i pełne energii". Moim włosom nie robi ani dobrze, ani źle, ale w sumie od tego są maski czy odżywki d/s. Ta jako odżywka b/s wystarcza mi, szczególnie latem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej wersji nie miałam. Mam z miodem i cytryna i się u mnie nie sprawdziła dlatego stosuję pod olej ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ją ale tylko kiedy jest ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli gdzieś w Twojej okolicy są sklepy sieci Lewiatan, to tam szukaj tych odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ta odżywke. Mi służyła tylko po to żeby lepiej się włosy rozczesywały, ale stosowałam ja również jako maskę do włosów, zostawiałam na 15 minut po czym splukiwałam i wtedy rewelacja ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)