,

czwartek, 1 listopada 2012

Botanique - Masło shea


Od producenta:
Masło She (Karite) jest pozyskiwane z owoców drzewa Shea, rosnącego na terenie Zachodniej Afrykina otwartych przestrzeniach sawanny. Produkt jest nierafinowany, pozyskiwany unikalną metodą ręczną. Nie zawiera żadnych konserwantów, jest całkowicie naturalny, bez dodatków związków silikonowych, syntetycznych konserwantów, barwników, substancji zapachowych.
Zastosowanie: bezpośrednio na skórę, jako produkt uniwersalny może być przeznaczony zarówno do pielęgnacji ciała, twarz, wrażliwych okolic oczu, jak i delikatnej skóry dzieci.

Skład:
Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit Butter - masło shea

Pojemność: 50 g.
Dostępność: sklep Paatal klik
Cena: ok. 6 zł

Moja opinia: Masło shea jest dość twarde. Trzeba się troszkę nagimnastykować, by je rozpuścić. Zapach ma delikatny, typowy dla tego masła; niestety nie potrafię go opisać :) Używam go głównie do zabezpieczania końcówek włosów. By je rozpuścić z pomocą przychodzi mi suszarka :D Podgrzewam je paręnaście sekund, po czym robi się płynne i nie mam żadnego problemu z nasiesiem go na końcówki. Nawet jeśli troszkę przesadzę z jego ilością, to masełko to ,,zasycha" na włosach i nie widać, by były przetłuszczone.
Od czasu, do czasu lubię sobie wsmarowac je w dłonie, troszkę na początku po nim się kleją, ale po niedługim czasie ten efekt mija, a dłonie pozostają nieziemsko nawilżone :)

Z całego serca polecam Wam je wypróbować :)

Znacie mało shea? :)




9 komentarzy :

  1. Kupuje masło shea już chyba z pół roku i nie mogę jakość kupić...:)

    Gratuję 200 obserwatorów!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam maslo shea i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Shea ! uwielbiam i jakie tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego czystego jeszcze nie próbowałam ale muszę sobie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam masło shea;) Bardzo uniwersalny kosmetyk;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie taniutkie, skusiłabym się gdyby nie to, że już nazamawiałam wczoraj :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam doskonale, używam tego z linii Shealife... u mnie sprawdza się rewelacyjnie na włosach, na skórze nieco mniej (potrafi zapchać).

    OdpowiedzUsuń
  8. Masło Shea produkuje i sprzedaje firma Paatal jest to marka produktu BOTANIQUE kupiłam u nich i jestem bardzo zadowolona - polecam. A tak w ogóle produkty Botanique czy jak tam się to pisze są całkowicie naturalne i wreszcie coś dla zdrowia :-).

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)