,

wtorek, 20 listopada 2012

Acerin HOT CREAM Krem na zimne stopy i dłonie

Od producenta:

Krem skutecznie nawilża, zmiękcza i uelastycznia naskórek. Hesperydyna wpływa korzystnie na ścianki naczyń krwionośnych. Poprawia mikrokrążenie w drobnych naczyniach krwionośnych, dzięki czemu zwiększa przepływ krwi, dotlenia, ułatwia rozgrzanie i likwiduje zsinienia. Kasztanowiec oraz arnika rozszerzają, uszczelniają i uelastyczniają delikatne naczynia włosowate. Olejki imbiru i goździka rozgrzewają i zwiększają dotlenienie tkanek.

Skład:

Aqua - woda
caprylic/ capric triglyceride -emolient
ceteareth-20/and/cetearyl alcohol - emolient
mineral oil - olej mineralny, emolient
glycerin - gliceryna, działa nawilżająco
glucosyl hesperidin - rozpuszczalna pochodna flawonoidu hesperydyny, poprawia mikrokrążenie krwi, zapobiegając tym samym obrzękom oraz efektowi zmęczonej i przyszarzałej skóry. Wykazuje działanie antyoksydacyjne, jest efektywnym inhibitorem wolnych rodników.
arnica montana flower extract - wyciąg z arniki górskiej, bogate źródło flawonoidów, przeważnie pochodnych kwercetyny, wykazuje działanie przeciwrodnikowe. Wyciąg z arniki poprawia przepływ krwi przez naczynia krwionośne, działa przeciwzapalnie, zapobiega powstawaniu opuchlizny, poprzez uszczelnianie naczyń włosowatych
aesculus hippocastanum seed extract - wyciąg z kasztanowca,  posiada właściwości witalizujące, aktywizuje komórkową przemianę materii, działa antyobrzękowo, wspomaga proces wzmacniania tkanki łącznej
PPG-3 benzyl ether myristate - emolient
glyceryl stearate - emolient, emulgator
urea - mocznik, działa nawilżająco
cetyl alcohol - alkohol cetylowy, emolient
dimethicone - sylikon, tworzy na powierzchni skóry ochronny film
tocopheryl acetateSubstancja o działaniu antyoksydacyjnym (przeciwutleniającym), hamuje procesy starzenia się skóry Wykazuje zdolność wbudowywania się w struktury lipidowe błon komórkowych i cementu międzykomórkowego warstwy rogowej, dzięki czemu wzmacnia barierę naskórkową.
D-panthenol - d-pantenol, działa nawilżająco 
carbomer - zagęstnik
TEA - emulgator
propylene glycol - glikol propylenowy, emolient
diazolidinyl urea - konserwant
methylparaben - konserwant
propylparaben - konserwant
parfum - zapach
lilial  składnik kompozycji zapachowej
limonene składnik kompozycji zapachowej
citronellol składnik kompozycji zapachowej
geraniol składnik kompozycji zapachowej

Pojemność: 75 ml.
Dostępność: Safira klik, apteki
Cena: ok. 12 zł.
Moja opinia: Krem ten używam od około miesiąca. Wcieram go w dłonie ok. 2-3 razy dziennie. Już po paru dniach zauważyłam, ze moje ręce tak nie marzną! Naprawdę, jest strzałem w 10! Pozostawia na dłoniach delikatną warstwę, ale mi ona nie przeszkadza. Ma charakterystyczny zapach, który dość sporo czasu się utrzymuje na skórze; dla mnie jest neutralny, chociaż spotkałam się z bardzo negatywnymi wypowiedziami na ten temat. Konsystencję ma typową dla kremów do rąk. 

Znacie ten cudowny kremik? A może macie inne sposoby na rozgrzanie zimnych rąk? :)


Pozdrawiam Was serdecznie :)





10 komentarzy :

  1. To coś dla mnie, bo odkąd pamiętam mam wiecznie zimne dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też,jeszcze stopy i nos :D muszę się za nim rozejrzeć :)

      Usuń
  2. fajny pomysł, ale ja nie lubię tych warstw, które zostają na rękach:/

    OdpowiedzUsuń
  3. To coś dla mnie zawsze mam zimne dłonie i stopy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pogoda za oknem zachęca do wypróbowania;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy go nie miałam i nigdy o tego typu kremie nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, o tak :D Coś dla mnie! Jednak póki co nie zdradzę mojego kremu do -20 stopni Celsjusza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś miałam krem który miał rozgrzewać, okazało się to bujdą... ciekawe jakby było z tym produktem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm...może źle to ujęłam. Nie jest to takie rozgrzewanie, jak mają niektóre kremy np. na cellulit, ale po wielokrotnym stosowaniu jest zauważana różnica, dłonie już tak nie marzną :)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)