,

czwartek, 4 października 2012

Zapuszczam włosy! Aktualizacja. +1,7 cm więcej! :D

Dziś mija kolejny miesiąc zapuszczania włosów, więc przyszedł czas na aktualizację :)


zdj. pochodzi ze strony najbardziej.com
Co stosowałam:

Drożdże klik jak zwykle piłam sumiennie przez cały miesiąc
Odżywka Rzepa  klik- stosowałam tylko tydzień, skończyła mi się
Mega Krzem z metioniną - suplement diety klik -  również sumiennie jadłam, codziennie po posiłku


Aktualizacja długości: 4 października 2012 :


32,5 -> 34 (+1,5 cm)
37,5 -> 39,3 (+1,8 cm.)

Z przyrostu jestem bardzo zadowolona! W końcu malutkimi kroczkami zbliżam się do upragnionych 2 cm. I na reszcie ruszyła górna warstwa - aż 1,5 cm przyrostu! :D

Co będę stosować w tym miesiącu:


Drożdże
Mega Krzem z metioniną (2 tygodnie)
Odżywkę Jantar klik


Do wymarzonej długości brakuje mi odpowiednio: 11 i 10,7 cm.
Marzę, by osiągnąć cel w 6 miesięcy :D ale to raczej nie będzie możliwe ;)

A u Was jaki jest rekord przyrostu w miesiąc? :)

Pozdrawiam Was serdecznie :)


14 komentarzy :

  1. Też wcieram Jantar;-) Ładny wzrost;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny przyrost :) mnie się ciągle wydaje, że one w ogóle nie rosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie mogę się przekonać do drożdzy;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, gratulację, piękny przyrost :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Loczki widzę loczki! :D W koncu kogos znalazlam takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zapuszczam włosy. Już bym chciała mieć mega długie :D Ja używam olejku khadi i wcierki japońskiej - niedługo recenzja o nim na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie do wymarzonej długości też brakuje ok 10cm, ale również kilku cm więcej w obwodzie kucyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Imponujący przyrost :) 3mam kciuki za te 2 cm:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę przyrostu :) Działaj dalej, będzie 2 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybko ci rosną, też jestem w trakcie tego żmudnego procesu ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)