,

sobota, 13 października 2012

Współpraca - Safira Club i feromony.pl

Witam Was :)

W ciągu ostatnich paru dni zaczęłam współpracować z firmą Safira Club klik


oraz Feromony.pl klik




Musze przyznać, że bardzo mi się spodobało to, że na stronie Safiry pod każdym produktem jest podany jego skład, więc jesteśmy świadome co kupujemy :)
Paczka była bardzo dobrze zabezpieczona, każdy produkt był owinięty w osobną folię bąbelkową.

A oto kosmetyki, które wybrałam do przetestowania od Safiry:




Od lewej:

1. Safira Beauty Line Żel brązujący do ciała klik
2. Acerin Hot - Krem na zimne stopy i dłonie klik
3. Kapsułki regeneruące do włosów czerwone klik
4. Żel pod prysznic Lawenda i Jaśmin  klik


Panie Jarosławie - jeszcze raz dziękuję za możliwość przetestowania produktów :)


A od Inter Technologie Polska otrzymałam:


Feromony zapachowe The EDGE Woman klik.

Pani Iwono, również dziękuję za możliwość przetestowania feromonów :)


Którego kosmetyku jesteście najbardziej ciekawe?
Co uważacie o feromonach? :)

Miłego weekendu Was życzę! :)


18 komentarzy :

  1. Jestem ciekawa tych kapsułek regenerujących

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie te feromony. Czy to rzeczywiście działa? :)) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo się okaże :) Obyyy :D

      Usuń
    2. ooo, tym też się zaciekawiłam :D one działają na mężczyzn, czy na kobietę która je 'nosi' również? :) sprawdź koniecznie i napisz nam recenzję :D

      Usuń
  3. no feromony dawaj tu ...ciekawa jestem ich dzialania hehhe:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też ciekawią kapsułki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze zastanawiałam się czy feromony działają. Będę czekać z niecierpliwością na recenzję! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. moje kochanie siedzi za granicą więc bałabym się feromonów, ale i tak bardzo jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łał, ja to jestem ciekawa feromonów;D

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa feromonów, bo nigdy nie wierzyłam w ich szczególną moc ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. krem na zimne stopy i dłonie-muszę się w coś takiego zaopatrzyć;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację i czekam co o nich powiesz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O widzę , że też wybrałas te kapsułki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne paczuszki :) feromony no no to teraz będziesz mieć powodzenie ;p wyczekuje recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie używałam feromonów więc jestem ciekawa jak to dziala :D i czy w ogóle.. ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)