,

wtorek, 2 października 2012

Współpraca - Orientana


Podjęłam nową współpracę z firmą Orientana klik . 


A co wyróżnia kosmetyki Orientana?

Nie znajdziecie w nich szkodliwej chemii, PEG-ów, parabenów, parafiny, olejów mineralnych, sztucznych zapachów czy koloryzatorów. Nie zawierają niedozwolonych substancji pochodzących od zwierząt i nie testujemy ich na zwierzętach.

Zawierają świeże składniki roślinne pochodzące z czystych ekologicznie rejonów Azji. Receptury kosmetyków stworzone zostały w oparciu o wiedzę i doświadczenie Dalekiego Wschodu, głównie tradycyjnej medycyny azjatyckiej.

Czyż już to nie brzmi zachęcająco? :D

Produkty Orientana to:
kremy do twarzy, kremy pod oczy, balsamy do ust, balsamy do ciała, masła do ciała, mydła na bazie masła shea i peelingi. Czyli wszystko co skóra zapragnie :D

A do testów dostałam:


Naturalny Peeling z olejkami: JAŚMIN, SZAFRAN, ZIELONA HERBATA
Link do produktu: klik

No to biorę się szybciutko za testowanie :D

Mieliście jakieś kosmetyki z tej firmy? :)

Coś mnie rozkłada :( Chyba będę chora :/

Życzę Wam miłego dnia :)


14 komentarzy :

  1. Ja nic nie miałąm z tej firmy , ale te kosmetyki opd dawna mnie kuszą :)
    Gratuluję :")

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poczytam na jego temat :) nie daj się chorobie! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje - teraz czekam na recenzje bo firmy nie znam:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey - Orientana ma bardzo dobre produkty. Ja polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ich produktów :)
    Gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. super! zazdroszcze wspolpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo faktycznie bardzo ciekawie :D Może kiedyś ogarnę masło od nich,szkoda,że nie mają produktów do włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam żadnych kosmetyków tej firmy, aczkolwiek opis kusi :) Ciekawie się zapowiada peeling :) czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham tą firmę, testowałam kremy pod oczy i prawie wszystkie do twarzy są super, testuj szybko bo mam ochotę zrobić tam większe zamówienie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie miałam, ale słyszałam wiele dobrego..
    Gratulacje i czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)