,

poniedziałek, 22 października 2012

TAG moje włosy w pigułce


Zostałam otagowana :) Bardzo dziękuję autorce bloga

 Zasady:
* odpowiedzieć na 13 pytań.
* oTAGować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym)
* podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.


Zapraszam do zabawy ;)


1. Twój naturalny kolor włosów:

  Hm... ciężkie pytanie :D Takie nijakie :) Coś pod ciemny blond :)

2. Twój obecny kolor włosów:
  
Ciemne, jednak w słońcu można zauważyć jasne refleksy, a dolna warstwa ma kolor mahoniowo-brązowy

3. Aktualna długość Twoich włosów:

W skręcie - do łopatek, delikatnie za, a w wyproście do połowy pasa :)

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
W skręcie do połowy pleców :)

5. Jak często podcinasz końcówki:

Wtedy, gdy zauważę jakąś rozdwojoną. I obcinam pojedynczo włoski. Wszystkie końcówki podcinam ok. raz na rok

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane: 

kręcone

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy:

Średnia bądż mała

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp.) 

normalne

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny: 

Codziennego nie mam; włosy myję raz na tydzień - częściej nie wymagają. Przed myciem nakładam mieszankę nawilżaczy, na to olej, trzymam to parę(naście) godzin na głowie, następnie myję delikatnym szamponem/odżywką, nakładam odżywkę d/s, robię płukankę zakwaszającą, nakładam odżywkę b/s i suszę suszarką z dyfuzorem

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itd.):

hm...chyba protein

11. Co lubią Twoje włosy (nawilżanie, olejowanie, itp.):
nawilżanie, olejowanie, laminowanie, żel lniany i żel drogeryjny

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura: 

Chyba nie mam ulubionej

 13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały: 

A Ty tak o nas dbasz, to my Ci od czasu do czsu zrobimy psikusa i się nie ułożymy tak jakbyś chciała! A co tam! :P

+14 ( pytanie opcjonalne ):  Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów?

 Od. ponad roku.

Nominuję i zapraszam do dalszej zabawy: 


http://madamegreen-testerka.blogspot.com/
http://zlotewlosy.blogspot.com
http://uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/
http://wlosowo.blogspot.com/
http://zmojegopunktuwidzenia92.blogspot.com/


8 komentarzy :

  1. Dziękuję :) W końcu nadrobię zaległości :)
    nr.13 - tak jak i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mówiłam Ci już, że uwielbiamTwoje włosy? <3
    i zazdroszczę mycia raz na tydzień! chociaż w sumie lubię je dopieszczać kosmetykami, raz na 2,3 dni by mi wystarczyło, ale niestety myję niemal codziennie

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział w zabawie! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raz na tydzień? Masz wielkie szczęscie :)

    Obserwuje:)
    cytrynapielegnuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za otagowanie :) Chętnie odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A Ty tak o nas dbasz, to my Ci od czasu do czsu zrobimy psikusa i się nie ułożymy tak jakbyś chciała! A co tam! - hehe, uśmiałam się;) moje pewnie też ze złośliwości od czasu do czasu się buntują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę możliwości mycia włosów raz na tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, właśnie odpowiadam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)