,

wtorek, 9 października 2012

Perfecta SPA mus do ciała Biała perła + masło shea


Od producenta:

Puszyście lekki mus do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnujących i nawilżających. Wyciąg z białej perły, bogaty w wapń i biało oraz witaminy E-C-F-B5-B6, znakomicie regenerują, odżywiają i spowalniają starzenie się skóry. Masło shea redukuje szorstkość i spierzchnięcia oraz doskonale nawilża, tworząc barierę ochronną skóry. Biotyna i naturalna gliceryna dodatkowo zwiększają poziom nawilżenia skóry,a orzeźwiający zapach morskiej bryzy odświeża i pobudza do energii.

Skład:
Aqua - woda
Paraffinum Liquid - Parafina ciekła, emolient
Isopropyl Myristate - mirystynian isopropylu, emolient
Cetearyl Ethylhexanoate - mieszanina alkilów rozgałęzionego estru kwasu tłuszczowego, emolient
Glycerin - gliceryna, działa nawilżająco
Cetearyl Alkohol - mieszanina alkoholu cetylowego i stearylowego, emolient
Butyrospermum Parkii Butter - masło shea
Hydrolized Pearl - hydrolizowane perły
Sea Salt - sól morska
Soya Lecithin - lecytyna sojowa
Panthenol - wit. B5, ma działanie nawilżające
Trilaureth-4-Phosphate
Sorbitol - sorbitol, ma działanie nawilżające
Propylene Glycol - glikol propylenowy, hydrofilowa substancja nawiżająca
Citric Acid - kwas cytrynowy, reguluje pH produktu
Tocopheryl Acetate - octan tokoferylu, przeciwutleniacz, wykazuje zdolność wbudowywania się w struktury lipidowe błon komórkowych i cementu międzykomórkowego warstwy rogowej, dzięki czemu wzmacnia barierę naskórkową
Retinyl Palmitate - witamina A
Ethyl Linoleate - witamina F-to zespół nienasyconych kwasów tłuszczowych, działanie odżywcze
Ethyl Linolenate -witamina F-to zespół nienasyconych kwasów tłuszczowych, działanie odżywcze
Ethyl Oleate - witamina F
Silk Amino Acids - aminokwasy jedwabiu, ma działanie nawilżające
Pyridoxine - witamina B6, ma działanie nawilżające
Biotin - niezbędny składnik do zachowania prawidłowego wyglądu skóry; niedobory mogą prowadzić do stanów zapalnych
Magnesium Ascorbate/PCA
Carbomer - zagęstnik, zwiększa trwałość produktu
Acrylates / C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer - polimer; wygładza, zmiękcza, zwiększa lepkość, przedłuża trwałość kosmetyku
Polyglyceryl-3 Diisostearate - niejonowa substancja powierzchniowo czynna, substancja zwilżająca, emulgator
Sodium Hydroxide - regulator pH
Xantan Gum - guma ksantanowa, zagęstnik
Methylparaben - konserwant
Ethylparaben - konserwant
Disodium Edta - zwiększa trwałość kosmetyku, wspomaga działanie konserwantów
2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol - bronopol, konserwant
BHA - syntetyczny przeciwutleniacz
Parfum - zapach
CI 42090 - barwnik


Dostępność: Rossmann., Natura
Pojemność: 225 ml
Cena: ok. 15 zł
Moja opinia: Mus do ciała ma podobną konsystencję do Masła kakaowego z tej firmy klik , czyli dość zawartą, choć bardzo łatwo się rozsmarowuje. Stosowałam je zawsze po kąpieli i po użyciu peelingu z tej samej serii klik . Mus pozostawia delikatną warstewkę, która mi osobiście nie przeszkadza, a na skórze pozostaje uczucie nawilżenia i miękkości. Jest bardzo wydajny, wystarczy odrobina do posmarowania samych nóg. Polecam go osobom, które nie mają problemu z nadmierną suchością skóry, no nie wiem czy w innych przypadkach by się sprawdził. 


Używałyście balsamy z Perfecty? :)

Miłego dnia Wam życzę :)


10 komentarzy :

  1. Nigdy nie używałam produktów tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te musy podobają mi się niesamowicie, a dopiero parę dni temu dowiedziałam się o ich istnieniu :D Niestety u mnie jeszcze nigdzie ich nie widziałam, ale czekam cierpliwie bo muszę spróbować :D
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mialam żadnego z perfecty :) Jednak nie przepadam za parafinką w kosmetykach ( po prostu moje wlosy i ciało jej nie tolerują) uwielbiam zaś masło do ciała z isany z masłem shea i kakaowym :)

    OdpowiedzUsuń

  4. Hello, I found your blog from a friend and I went to visit! I loved your post and I am going to stay on top of all the news!

    I hope my blog:

    www.todacharmosa.com

    If you want to follow me I'll be very happy! ♥ hugs..

    Instangram @pathyamorinha
    http://facebook.com/blogtodacharmosa

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :)
    trafiłam tu z forum na MP i muszę przyznać, że przejrzałam odpowiednią ilość postów i stwierdzam, że prowadzisz naprawdę ciekawy blog! chętnie będę zaglądać tu częściej.
    mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię też i go zaobserwujesz ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy ty zużywasz te wszystkie kosmetyki ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. na temat tego musu powiem tylko jedno - idealny ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)