,

poniedziałek, 15 października 2012

Novaclear. Acne Mask

Od producenta:

Maseczka do twarzy, zalecana do codziennej pielęgnacji skóry tłustej, trądzikowej.

Zawarty a Acne Mask Silicon Complex absorbuje nadmiar łoju, oczyszcza pory z obumarłych komórek i toksyn nadając skórze zdrowy wygląd. Inflacin skutecznie łągodzi zaczerwienienia oraz zmiany zapalne na skórze. Kwas mlekowy odblokowuje pory i działa antybakteryjnie.

Sposób użycia: Ptrzed użyciem wstrząśnij tubą, Umyj twarz Acne Cleanser, a następnie rozsmaruj Acne Mask i pozostaw na skórze twarzy na 10 minut. Zmyj maseczkę przy pomocy Acne Cleanser. Po osuszeniu skóry zastosuj Acne Cream. Maseczkę stosuj rano i wieczorem.

Technologia mikronośników QuSome
Aby zwiększyć skuteczność preparatów NovaClear, substancje aktywne zamknęliśmy w mikronośnikach QuSome, które docierając do głębszych warstw skóry uwalniają je zwalczając trądzik w obszarach, gdzie zaczyna się stan zapalny. Dzięki nowoczesnej technologii pozbywamy się trądziku nie tylko z powierzchni skóry, ale także z jej głębszych warstw.

Skład:

Aqua - woda
Silica - krzem. Popularny wypełniacz. Poprawia właściwości aplikacyjne kosmetyków pudrowych, poprawia ich przyczepność oraz ułatwia rozprowadzenie. Stabilizator emulsji (np. kremów), przedłuża trwałość kosmetyków, zapobiega przed rozwarstwianiem. Wykorzystywany jako modyfikator właściwości reologicznych, wpływa na konsystencję kosmetyku, zwiększając lepkość
Benzyl Alcohol - alkohol benzylowy, konserwant. Imituje zapach jaśminu.
Alcohol - alkohol
Xantan Gum - guma ksantanowa, substancja zagęszczająca]
Triethanolamine - regulator pH
Disodium EDTA - zapobiega zmianom barwy oraz konsystencji produktu gotowego. Wspomaga działanie konserwantów poprzez destabilizację ścian komórek bakteryjnych, w których obecne są jony wapnia.
Lactic Acid - kwas mlekowy
Tocopheryl Acetate - witamina E, tzw. witamina młodości
PEG-12 Gliceryl Distearate 
PEG-26 Gliceryl Distearate
Mannitol - działa nawilżająco
Lecithin - lecytyna, wpływa na poprawę nawilżenia
Methylparaben - konserwant
Sphihgolipids - lipidy

Pojemność: 50 g.
Dostępność: apteki, allegro
Cena: ok. 50 zł.
Moja opinia: Zapach ma według mnie szpitalny, może jak lekarstwo; jednak nie jest drażniący i szybko się ulatnia. Maska ma konsystencję żelu, która po zaschnięciu pozostawia białą skorupkę na twarzy. Bardzo łatwo się zmywa. Skóra po niej jest gładka, matowa i oczyszczona. Zauważyłam, że ograniczył wyskakiwanie niespodzianek oraz szybko reagował na powstające. Dość niedawno również dostrzegłam jej jeden minus - po nocy mam na twarzy  warstewkę sebum. Wydaje mi się, że skóra nadrabia produkcję tłuszczu przez alkohol, który jest na 4. miejscu. Mimo wszystko, wydaje mi się, ze jest to produkt godny polecenia.Tylko troszkę cena odstrasza ;)



konsystencja maski po wyciśnięciu z tubki oraz po zaschnięciu



Mieliście z tą firmą styczność? :)

Pozdrawiam Was serdecznie.




7 komentarzy :

  1. Miałam i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. droga firma :) nawet o niej nie słyszałam. jak na razie udaje mi się walczyć z niedoskonałościami poprzez oczyszczanie i świadome nakładanie kosmetyków na twarz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam , ale faktycznie cena wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się fajnie, ale cena trochę za wysoka jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)