,

piątek, 5 października 2012

Malwa Pollena Szampon Czarna Rzepa. Do włosów normalnych i ze skłonnością do przetłuszczania się oraz łupieżu

Od producenta:

Naturalny ekstrakt z czarnej rzepy, bogaty w witaminy i mikroelementy wzmacnia cebulki włosowe, zapobiega przetłuszczaniu się, charakterystycznemu dla łupieżu. Włosy odzyskują zdrowy wygląd i połysk.

Skład:

Aqua - woda
Sodium Laureth Sulfate - substancja myjąca - usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów. Bardzo łagodna dla skóry i błon śluzowych
Cocamide DEA - substancja myjąca
Peg-75 Lanolin - niejonowa substancja powierzchniowo czynna, emolient
Brassica Rapa Extract - ekstrakt z Czarnej Rzepy
Sodium Chloride - substancja redukując a nieprzyjemny zapach
Citric Acid - kwas cytrynowy, reguluje pH produktu
Methylchloroisothiazolinone - konserwant
(and) Methylisothiazolinone - konserwant

Dostępność: Rossmann
Pojemność: 300 ml
Cena: ok. 5 zł.
Moja opinia: Szamponu tego używam do oczyszczania skalpu (co ok. 3-4 tygodnie) Składowo jest zgodny z CG, nie zawiera żadnych silikonów, poliquaterniów ani innych oblepiaczy. Po umyciu nim włosów - miałam istną masakrę :D Włosy były bardzo suche i tępe. Jednak nałożenie po nim odżywki przywraca wszystko do normy. Nie oczekiwałam od tego szamponu Bóg wie czego, chodziło mi tylko o oczyszczenie skalpu raz na jakiś czas i pod tym względem jestem z niego bardzo zadowolona. Myślę jednak, że przy częstym stosowaniu mógłby się przyczynić do wysuszenia moich włosów. Jego konsystencja dost dość gęsta, jest wydajny i bardzo dobrze się pieni.Przy myciu wyczuwalny jest zapach rzepy, jednak po umyciu szybko się ulatnia,

Mieliście do czynienia z tym szamponem? :)

Pozdrawiam Was serdecznie :)



13 komentarzy :

  1. Pierwszy raz widze ten szampon na oczy :) ..., ale czuje, że niedługo zawita na mojej półce :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go na oku jak wykończę barwę tatarową :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic do czynienia z tym szamponem, ale wypróbuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak spotkam kupię, bo skończył mi się szampon do oczyszczania

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze go nie miałam , ale chętnie kupię i bedę stosowała tak jak Ty czyli do oczyszczania raz na jakis czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wiem, czego nie kupować, i tak mam suche włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. szukam obecnie właśnie jakiegoś szamponu bez sylikonu, jednak nie wiem czy ten będzie dobry, trochę boję się tego przesuszenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nigdy nie używałam. bardzo lubię moją barwę pokrzywową ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, dodałam do obserwowanych i zapraszam do siebie :)
    http://liliannakim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś widziałam ten produkt na sklepowej półce nawet przyciągnął moją uwagę już miałam kupić, no ale opanowałam się i zdrowy rozsądek wygrał

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny blog. a szampon sobie kupiłam i mogę powiedzieć że krzywdy nie robi oczyszcza doskonale z olejów ale odzywka konieczna.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)