,

czwartek, 11 października 2012

Invex Remedies Antybakteryjny tonik Ag 123 na trądzik

Od producenta:


Antybakteryjny tonik Ag 123 z linii SILVER TOUCH doskonale oczyszcza i chroni skórę, przywracając jej naturalny zdrowy wygląd. Innowacyjność i równocześnie skuteczność tego dermokosmetyku polega na zastosowaniu srebra jonowego. Dzięki czemu tonik doskonale oczyszcza skórę, wspomaga leczenie chorób grzybiczych, bakteryjnych zmian skórnych, chorób łojotokowych. Rewelacyjnie łagodzi i redukuje podrażnienia, przyśpiesza ich gojenie. Szczególnie zalecany dla cery trądzikowej. Nie zawiera alkoholu. 
Skuteczność została potwierdzona testami in vivo.
produktTestowany dermatologicznie.
Nie zawiera parabenów.
Skład:

Aqua - woda
PVP - polimer, ma działanie kondycjonujące

Alantoin - alantoina, ma działanie nawilżające
Silver Acetate - srebro

Pojemność: 100 ml.
Dostępność: sklep Invex Remedies klik
Cena: 35 zł.
Opinia: Toniku używał mój kolega Piotrek. A oto jego opinia:

Toniku używałem ok. 3 tygodnie. Mam cerę mieszaną trądzikową skłonną do alergii.
W trakcie używania toniku nie zaobserwowałem żadnych reakcji alergicznych. Lekka formuła sprawia, że aplikacja jest łatwa i skuteczna. Nie ma problemu smarowania po twarzy i roznoszenia zakażenia, idealnie wyważony atomizer dozuje odpowiednią ilość specyfiku na twarz. Efekt czystszej cery zaobserwowałem już po tygodniu regularnego stosowania.
Serdecznie polecam


Czyli tonik wpłynął na Piotrka pozytywnie :) Ja sama zauważyłam, że jego cera na twarzy się poprawiła i jest spokojniejsza :)

Znacie tę firmę? :)

Miłego dnia Wam życzę :)


5 komentarzy :

  1. Ja go bardzo polubiłam. W przyszłości muszę go koniecznie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o nim nie słyszałam, ale ja jakoś nie przepadam za tonikami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak nie tonik to może krem http://au100.com.pl/produkt/odmladzajaco-liftingujacy-krem-na-noc-au-100/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)