,

niedziela, 28 października 2012

Eveline, Nail Therapy Professional, Odżywka wzmacniająca z diamentami

Od producenta:

Ekstremalnie wzmacniająca odżywka zabezpieczająca słabe paznokcie przed łamaniem, pękaniem i rozdwajaniem. Formuła z tytanem i diamentami tworzy na powierzchni paznokci supertwardą powłokę, która zabezpiecza przed kruchością, łamaniem i uszkodzeniami. Odżywka wzmacnia i dogłębnie nawilża, zapewniając elastyczność i zdrowy wygląd paznokci.

Sposób użycia: codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu bezpośrednio na paznokcie. Po trzech dniach zmyj nałożone warstwy i rozpocznij czynność ponownie. Stosuj regularnie, gdyż każda nakładana warstwa wnika w płytkę, zapewniając ekstremalne wzmocnienie i utwardzenie paznokci. 

Skład:

Butyl Acetate - środek rozpuszczający
Ethyl Acetate - środek rozpuszczający
Nitrocellulose - substancja tworząca warstwę lakieru
Phthalic Anhydride - substancja ochronna
Trimellitic Anhydride - stosowany w lakierach , nadaje kolor i blask do 10 dni
Glycols Copolymer - substancja zagęszczająca
Acetyl Tributyl Citrate -  substancja zapachowa , tworzy ochroną warstwę
Isopropyl Alcohol - substancja o działaniu odtłuszczającym, oczyszczającym
Aqua (Water) - woda
Formaldehyde - utwardza płytkę paznokciową, konserwant
Acetyl Triethyl Citrate - substancja zapachowa , tworzy ochroną warstwę
Stearalkonium Hectorite - substancja zagęszczająca
Adipic Acid/ Fumaric Acid/ Phthalic Acid - substancje regulujące pH
Tricyclodecane Dimethanol Copolymer
CI 77891 - barwnik
N-Butyl Alcohol - wykorzystywany jest do zatężania wodnych roztworów kwasów oraz do ich oczyszczania przez wytrącanie
Citric Acid - kwas cytrynowy, reguluje pH produktu
Diamond Powder - puder diamentowy

Pojemność: 12 ml
Dostępność: Rossmann
Cena: ok. 12 zł.
Moja opinia: Odżywka nie wiele pomogła mi we wzmocnieniu paznokci. Raczej powiedziałabym, że działa u mnie doraźnie -gdy mam ją na paznokciach, chroni je przez złamaniem. Produkt pozostawia  bardzo ładny kolor - delikatnie mleczny, przez co paznokcie prezentują się na bardzo zadbane (niestety, nie pokażę Wam efektu na moich pazurkach, bo są w opłakanym stanie, dwa mam głęboko złamane, zanim odrosną, to chyba minie z miesiąc...). Niestety, parę razy po nałożeniu tej odżywki czułam ból pod paznokciem, który utrzymywał się do paru godzin.

Myślę, że jednak warto ją polecić. Mimo, że mi nie pomogła, słyszałam bardzo dużo pochlebnych opinii na jej temat :)

Dziewczyny, mam do Was pytanie.
Chciałabym kupić aparat fotograficzny (kompakt) ale kompletnie nie wiem jaki wybrać.
Możecie mi coś doradzić?
Chciałabym, by służył mi do amatorskich zdjęć, uwieczniania ważnych chwil w moim życiu no i do robienia zdjęć na bloga :)
Chcę na niego przeznaczyć ok. 400 - 500 zł.

Na razie wpadły mi w oko te:



A Wy jakie macie aparaciki?
Macie jakieś cenne rady co do ich  wyboru? :)

Miłego dnia Wam życzę :)


16 komentarzy :

  1. Ja mam lustrzankę więc niestety nie pomogę.

    Czego nie bierz? Sony, kompaktowego - miałam go wcześniej i strasznie zmieniał kolory, do bloga kosmetycznego sie nie nadawał

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam tej odzywki...narazie uzywam 8w1 i jest ok:)))ja tez szukam fajnego aparaciku, wiec jak cos kupisz to chetnie poznam Twoj wybor:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. też ją mam i jak dla mnie jest ok, aczkolwiek nie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam canon sx20.
    Mi służył długo, zanim kupiłam lustrzankę i byłam bardzo zadowolona.
    Teraz używają go moi rodzice.
    Robi bardzo fajne zdjęcia jest poręczny :)

    Ale widzę, że w oko wpadły Ci takie małe aparaciki. Z tych małych ja posiadam i używam Casio EX-Z77. Bardzo fajny, dobra jakość zarówno zdjęć jak i filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą odżywkę albo się kocha, albo nienawidzi jak patrzę na wpisy blogowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z diamentami.. Jak to pięknie brzmi:D Diamenty za 12zł to brzmi już niewiarygodnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Diamentów tam nie ma ale i tak działa niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam 8w1 i w ogóle się nie sprawdziła. Porażka. Zresztą one mają te same składy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę czymś wzmocnić paznokcie, bo mam wiecznie nie równe i po rozdwajane...

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez zamierzam niedlugo poszukac jakiegos fajnego aparatu wiec tym bardziej czekam na dalsze wiesci od Ciebie odnosnie wyboru nowego aparatu.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam 8w1 i była świetną, tą zamierzam w najbliższym czasie przetestować.

    Co do aparatu, również zamierzam coś zakupić, zastanawiam się nad canonem a olympusem.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)