,

piątek, 7 września 2012

Ziaja. Masło Kakaowe. Spray przyspieszający opalanie.

Od producenta:

Innowacyjny preparat przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Polecany szczególnie przed opalaniem, także w solarium. 
Sposób użycia: preparat nanieść równomiernie na skórę. Stosować przed opalaniem. Pamiętaj, że w celu zabezpieczenia skóry przed szkodliwym działaniem promieni UVA i UVB w trakcie opalania należy stosować emulsję o odpowiednim faktorze SPF z serii Sopot SUN.


Działanie:

  • Przyspiesza proces opalania się skóry.
  • Doskonale poprawia naturalny koloryt.
  • Lekko natłuszcza i likwiduje uczucie szorstkości naskórka.
  • Zapobiega nadmiernej utracie wody.
Oleum cocoa - surowiec izolowany z ziaren drzewa kakaowego. Pogłębia naturalny odcień skóry. Posiada skuteczne właściwości ochronne przed promieniami UVB.

Witamina E - Zwana jest ,,witaminą młodości", skutecznie neutralizuje szkodliwe działanie wolnych rodników. Doskonale nawilża, wygładza i uelastycznia skórę.

Skład:

Paraffinum Liquidum (Mineral Oil) - parafina ciekła, emolient
Hexyl Laurate - rozpuszczalnik
Cyclomethicone - silikon lotny, tworzy film na skórze emolient. Zapewnia łatwiejszą aplikacje kosmetyku
Theobroma cacao (Cocoa) Seed Butter - masło kakaowe
Tocopheryl Acetate octan tokoferylu, przeciwutleniacz, wykazuje zdolność wbudowywania się w struktury lipidowe błon komórkowych i cementu międzykomórkowego warstwy rogowej, dzięki czemu wzmacnia barierę naskórkową
Parfum (Fragrance) - zapach

Pojemność: 100 ml.
Dostępność: Rossmann, Natura
Cena: ok. 10 zł
Moja opinia: Bardzo lubię ten spray i często do niego powracam. Od samego początku urzekł mnie jego zapach - kakao!  Naprawdę bardzo ładnie pachnie. Kosmetyk ten bardzo dobrze się rozprowadza, ładnie nawilża i natłuszcza skórę oraz odrobinkę przyspiesza opalanie. Jak dla mnie, jego sporą zaletą jest atomizer, dzięki któremu szybko i sprawnie zaaplikujemy go na skórę. Konsystencję ma dość tłustą, co w niektórych sytuacjach może być minusem. Jak dla mnie - jest bardzo wydajny.
Uwaga! Jeśli macie dekolt skłonny do niedoskonałości to uważajcie na niego - ma w składzie parafinę, która może powodować zaskórniki.

Używałyście słynnego masła kakaowego z Ziaji? A może znacie jakieś dobre jego zamienniki? :)

Miłego dnia Wam życzę!





13 komentarzy :

  1. nie używałam tego kosmetyku, ale znam zapach serii kakaowej ziai i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam w te wakacje, bardzo mi przypadł do gustu, mimo, że nienawidzę olejków w lato. :) Byłam cała oblepiona piaskiem, ale opalenizna zawsze spoko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam, ale wąchałam w sklepie i boski zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam i byłam bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam latem bardzo go polubiłam a zapach mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam - moim ulubieńcem jest dove summer glow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowałam ani masła, ani tego sprayu, ale zapach kakao kuszący, a w ogóle to teraz przez Ciebie mam ochotę napić się kakao:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam całą serię masła kakaowego Ziaji-pięknie po nim "chwytało" słoneczko

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy go nie miałam, ani innych przyśpieszających opalanie kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)