,

wtorek, 4 września 2012

Revitale Oczyszczające Plastry Magnetyczne na Nos

Od producenta:

Plastry to doskonałe rozwiązanie i pomoc na takie problemy skóry jak: trądzik, wągry, zaskórniki, zatkane pory. Wysusza, łagodzi, ściąga, oczyszcza zatkane pory, usuwa wągry, działa silnie antyseptycznie.
Testowane dermatologicznie i hipoalergicznie.
Dzięki wzmocnionym właściwościom zapewniają 100% czyszczenie porów skóry.
Rewelacyjna formułaCharcoal Extract usuwa niechciane zaskórniki i odblokowuje pory jak magnes pozostawiając jaśniejszą, czystszą cerę. Rezultaty można zobaczyć już po pierwszym zabiegu .
Głęboko oczyszczające paski na nos to szybka terapia przeznaczona do odtykania porów i usuwania wągrów. Po usunięciu paska widoczna będzie poprawa stanu skóry – pory są szczelniejsze, czystsze
i mniej widoczne.
Użyj jednego paska tygodniowo.
Ze względu na dość silne działanie pasków nie zaleca się stosowania więcej niż 3 pasków na tydzień.

Sposób użycia:

  • Dokładnie oczyść skórę nosa z kremów i makijażu.
  • Suchymi dłońmi otwórz torebkę z paskiem po czym usuń z paska folię zabezpieczającą.
  • Zwilż dokładnie nos.
  • Nie przyklejaj paska na suchy nos gdyż pasek nie będzie wtedy przylegał i jego zastosowanie nie przyniesie tak dobrego efektu.
  • Połóż pasek gładką stroną na wilgotnej powierzchni nosa i dociśnij aby zapewnić dobry kontakt ze skórą
  • Pozostaw pasek na około 15 do 20 minut, aż do wyschnięcia.
  • Gdy pasek jest suchy powoli zdzieraj go zaczynając od brzegów nosa pociągając w kierunku jego środka
  • Jeżeli pasek trudno usunąć zmocz go i delikatnie zdzieraj

Nie stosować na podrażnioną, poparzoną lub alergicznie reagującą skórę.

Skład:
Butylene Glycol -  glikol butylenowy, hydrofilowa substancja, odpowiedzialna za prawidłowe nawilżenie skóry i włosów, dzięki czemu kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza, skórę i włosy. Pełni rolę promotora przenikania, dzięki czemu ułatwia penetrację innych substancji w głąb skóry
Isopropyl
Polyquaternium-11 - polimer, substancja kondycjonująca
PVP - poliwinylopirolidon, substancja ma działanie kondycjonuje (zmiękcza i wygładza) skórę i włosy . Ma również działanie nawilżające.
Silica - krzemionka, wypełniacz. Występuje w kosmetykach przeznaczonych do cer przetłuszczających się i mieszanych wykorzystywana jako substancja matująca.
Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Extract - ekstrakt z oczaru wirginijskiego, działa przeciwzapalnie i antybakteryjnie
Dimethicone - silikon zmywalny wodą
Iron Oxide - tlenek żelaza, naturalnie występujący minerał; stosowany jest w preparatach regenerujących skórę
Water - woda
Titanum Dioxide - barwnik, środek zmętniający
CI 77267 - barwnik
Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) leaf Oil - olejek z drzewa herbacianego, działa antybakteryjnie.
Menthol Methylparaben - konserwant

Dostępność: Paatal klik
Pojemność: 6 plastrów w opakowaniu
Cena: 8,25 zł.
Moja opinia: Do tej pory zużyłam 4 plastry. Stosowałam je zgodnie ze sposobem użycia.  Jakiś cudów się po nich nie spodziewałam. Plastry średnio oczyszczają. Po ich oderwaniu, gdy nacisnę skrzydełko nosa to jeszcze wychodzą wągry, więc jest to znak, że nie usuwa wszystkich zanieczyszczeń. Niestety nie mam porównania z podobnymi produktami.

A Wy jakie macie sposoby na oczyszczanie porów? :)

Pozdrawiam Was serdecznie

9 komentarzy :

  1. Daaawno temu miałam tego typu produkt, ale nie pamiętam nawet z jakiej firmy. Kojarze tylko, że działanie było takie sobie...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wypróbuje, mam bardzo dużo wągrów na nosie i pod skrzydełkami nosa...

    OdpowiedzUsuń
  3. a więc jednak dobrze, że ich nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm posiadałam coś podobnego i niestety te efektów za dobrych to nie było, no ale cóż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pory są oczyszczone po użyciu błahego Garniera oczyszczającego pory z Czysta Skóra Active :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś używałam podobnych plastrów z innej firmy i niestety słabo działały, ale teraz zamówiłam kolejne na ebayu za 1$ i mam nadzieję, że będą lepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)