,

sobota, 29 września 2012

Nowy produkt od Novaclear

Zapewne słyszeliście o tym, że firma Novaclear rozsyłała produkty do testu konsumenckiego o zbyt krótkiej dacie ważności (moja maska, którą otrzymałam  klik ma ważność tylko do listopada). Na szczęście firma okazała się bardzo dbająca o swój wizerunek i porozsyłała losowe produkty już z dłuższymi datami ważności :)
Do mnie natomiast znów przyszła maska ACNE Mask.  :)



Wielki plus dla tej firmy za taką reakcję :)

Jaka u Was pogoda? U mnie bardzo ładnie zapowiada się dzień :) Niebo czyste i słonko :)

Miłego dnia Wam życzę :)





11 komentarzy :

  1. Używałaś jej już? :) Mnie masa ominęła, ale na szczęście przyszły do mnie dwa różne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam póki co cały czas i na razie jestem zadowolona :) Niebawem wstawię recenzję :)

      Usuń
  2. Ja też dostałam z krótką i długą datą ważności :) i też maskę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie także 2 takie same produkty:)
    u mnie też słonko świeci (oby jak najdłużej)! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wcześniej dostałam krem a wczoraj doszła maska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo wszystko fajna akcja :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie,że firma zachowała się tak w porządku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo fajnie z tą firmą,u mnie też ciepło i słonecznie :)

    Zapraszam jeśli będziesz chciała http://kosmetyki-dagmary.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)