,

piątek, 14 września 2012

Moje dzisiejsze mini-zakupy :)

Dziś wstąpiłam do Rossmanna. A co kupiłam? :)



1. Ziaja Bloker antyperspirant. Nie używałam go nigdy, ale słyszałam o nim chyba same pochlebne opinie, więc się skusiłam, tym bardziej, ze jest teraz na niego promocja.Kosztuje 5,49 (w regularnej cenie - 6,39)

2. Garnier Ultra Doux Odżywka pielęgnacyjna. Bardzo chętnie do niej wracam.  Widzę, że nieco nazwa się zmieniła, ale skład ten sam. Opisywałam ją tu klik. Zapłaciłam za nią 7,49 zł.

3 Joanna Sensual. Plastry do depilacji ciała z woskiem. Miałam je już raz i nawet byłam zadowolona :) Kosztowały 9,99 zł.

Używałyście coś z tego, co zakupiłam? :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego weekendu :)


8 komentarzy :

  1. Ja używam tych plastrów z woskiem. Jednak nie sprawdziły się u mnie przy depilacji nóg i wyrywam za ich pomocą...brwi :P może się to wydać dziwne, ale nie robią nic złego i znacznie przyspiesza to proces :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nic z tego nie miałam ;) Ale te plastry są interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten antyperspirant jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wczoraj właśnie zużyłam te plastry z joanny i mmogę powiedzieć tyle że na mało wystarczają :|

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tych plastrów :(
    Mam chęć na tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja dalej nie miałam tej odżywki, a tyle czasu za mną chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. odżywka garnier ma bardzo fajny skład, sama używam od czasu do czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam bloker, ale się nie polubiliśmy, strasznie mnie szczypał:( Odżywka może być fajna.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)