,

środa, 26 września 2012

Joanna. Rzepa. Kuracja wzmacniająca dla włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu i wypadania.

Od producenta:

PROBLEM? Masz włosy przetłuszczające suę, ze skłonnością do łupieżu i wypadania? Szukasz skutecznego produktu, który pozwoli Ci wzmocnić je i zmniejszyć ich przetłuszczanie, ale obawiasz się zbyt intensywnego, charakterystycznego zapachu czarnej rzepy?

ROZWIĄZANIE Kuracja wzmacniająca Rzepa - zawiera bogaty zestaw aktywnych czynników, takich jak ekstrakt z czarnej rzepy oraz inne specjalnie wyselekcjonowane ekstrakty naturalne i składniki energizujące, aby wzmocnić włosy i skutecznie zmniejszać przetłuszczanie się skóry głowy. Specjalna formuła neutralizuje charakterystyczny zapach czarnej rzepy i zwiększa komfort stosowania.

DLACZEGO? Czarna rzepa jest uznawana przez medycynę ludową za jeden z najskuteczniejszych, naturalnych środków wzmacniających i zapobiegających wypadaniu włosów, a dodatkowe ekstrakty naturalne i energizujące wspomagają jej działanie i regulują proces przetłuszczania się skóry głowy.

REZULTAT! 

  • Włosy mocniejsze i pełne życia
  • Złagodzone nadmiernego przetłuszczania się włosów
  • Redukcja objawów łupieżu


Skład:
Aqua -  woda
Alkohol Denat. -  alkohol denaturat, promotor przenikania 
PEG-75 Lanolin - emolient
Raphanus Sativus Extract - rzodkiew zwyczajna
Urtica Dioica Extract - ekstrakt z pokrzywy
Arcitium Lappa Extract -  ekstrakt z łopianu większego
Humulus Lupulus Extract - chmiel zwyczajny
Glycogen - glikogen, substancja nawilżająca
Glycerin - gliceryna, ma działanie nawilżające
Niacinamide - witamina PP. Działa nawilżająco
Panthenol - prekursor witaminy B5 (kwasu pantotenowego), prowitamina B5. Pantenol po wniknięciu w skórę jest przekształcany do kwasu pantotenowego. Oba związki wykazują to samo działanie biologiczne. Witamina B znajduje się w każdej żywej komórce.
Menthol - mentol, ma działanie odświeżające, kojące, chłodzące, znieczulające. Łagodzi podrażnienia
Allantoin - alantoina, substancja nawilżająca
Laureth-10 - emulgator
Citric Acid - kwas cytrynowy, odpowiada za prawidłowe pH produktu
Parfum - zapach
Benzyl Salicylate - składnik kompozycji zapachowej
Butylphentyl Methylpropinal - składnik kompozycji zapachowej
Citronellol - składnik kompozycji zapachowej
Hexyl Cinnamal - składnik kompozycji zapachowej
Limonene - składnik kompozycji zapachowej
Linalool - składnik kompozycji zapachowej
Dmdm Hydantoin - konserwant
Methylchloroisothiazolinone - konserwant
Methylisothiazolinone - konserwant


Pojemność: 100 ml.
Dostępność: DOZ klik
Cena: 8,80 zł.
Moja opinia: Pierwsza rzecz, która mnie w tym produkcie zachwyciła - buteleczka z aplikatorem! Jest idealna. Dzięki niej możemy precyzyjnie nanieść płyn na skórę głowy. Przy nakładaniu na skalp czuć lekki  zapach rzepy, jednak dla mnie jest to neutralna woń, nie przeszkadza mi. Kurację stosowałam od 28 sierpnia do 11 września, czyli przez 2 tygodnie - na tyle starczyła mi buteleczka produktu, jednak nakładałam go naprawdę sporo. 

Jakie zauważyłam efekty:
  • mniejsze przetłuszczanie się skóry głowy 
  • prawie całkowite wyeliminowanie łupieżu
  • przyspieszenie przyrostu włosów (zaczynałam z ok. 37 cm,a przez ten czas dwóch tygodni dorósł mi ok. 1 cm)
Z całego serca mogę Wam polecić ten produkt. Jest naprawdę tani a czyni cuda :)
Na pewno za jakiś czas znów się na niego skuszę :)

Używałyście kiedyś tej wcierki? :)

Życzę Wam miłego dnia.

19 komentarzy :

  1. Ja ją uwielbiam:D
    Chodź już potem nie działa tak super i tak do niej wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam ją raz i coś czuję, że szybko do niej wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja teraz tą buteleczkę wykorzystuje do jantara:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od pazdziernika zaczynam kurację- dopiero niedawno ją dorwałam :(
    + spory przyrost :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdzie nie mogę znaleźć stacjonarnie. Na DOZie przez długi czas nie było. Gdy się już pojawiła, okazało się, że zamówienia realizują od 20zł. Chciałam dodać Seboradin z żeń-szeniem i - lucky me - był niedostępny -.- wściec się można, bo Seboradin dostałam już stacjonarnie (nie bez problemów), a dobierać coś na siłę to bez sensu...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest w super pharmie i tez w zielarniach

      Usuń
  6. Oj muszę sobie zamówić u mnie w pracy, kusisz :D Ostatnio zaczęły mi się coś kudełki przetłuszczać i wypadają więc może to im pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam go obecnie, ale efektów nie widzę, tak jak po Jantarze. Może używam go za mało? Jedną buteleczkę mam już 2 miesiące, stosuję według zaleceń producenta-dwa tygodnie, po każdym myciu (myję włosy najczęściej co 2 dzień, a jeszcze pewnie wystarczy mi spokojnie na jedną serię (2 tygodnie) i jeszcze zostanie. Chyba czas zwiększyć ilość wylewanego płynu;d Boję się jednak obciążenia i przetłuszczenia...;/

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie Joanne-uzywam również kapsułki do wcierania w skórę głowy,skończyło mi się opakowanie więc myślę nad następnym

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś na pewno spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czaję się na ten produkt od dawna. Zdecydowałam się ostatnio na ampułki z tej serii, ale ich aplikacja jest nie do zniesienia!

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę ją kupić :) koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam zamiar niedługo rozpocząć kurację tą wcierką, tyle pochlebnych opinii się naczytałam, że nie odpuszczę wypróbowania jej ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę poszukać jej na promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę Jantarka, choć nie jestem tego pewna, bo tej kuracji nie próbowałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Aktualnie używam tej kuracji i zauważyłam zahamowanie wypadania ale niestety na porost nic nie pomogła

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)