,

środa, 19 września 2012

Dax Cosmetics Perfecta Spa. Solny peeling do ciała nawilżający. Minerały morskie + olejek z krokosza

Od producenta:

Solny peeling do ciała o właściwościach złuszczających i wygładzających.
Naturalne kryształki soli - usuwają martwe komórki naskórka, wygładzają powierzchnię skóry i niwelują wszelkie niedoskonałości.
Minerały morskie (magnez, wapń i potas) oraz witaminy E-C-F znakomicie regenerują, odżywiają i koją podrażnienia skóry.
Olejek z krokosza doskonale nawilża, tworząc barierę ochronną skóry.
Orzeźwiający zapach morskiej bryzy odświeża, pobudza i dodaje energii.

Skład:
Paraffinum Liquidum - parafina ciekła, emolient
Sodium Chloride - chlorek sodu, substancja polerująca, dobrze rozpuszczalna w wodzie
Silica - krzemionka, substancja czyszcząca
PEG-40 Hydrogenated Castor Oil- polioksyetylenowany 40 molami tlenku etylenu uwodorniony olej rycynowy, niejonowa substancja powierzchniowo czynna,  odtłuszczająca usuwająca zanieczyszczenia tłuszczowe z powierzchni skóry.
Parfum - zapach
Sea Salt - sól kąpielowa z Morza Martwego
Prunus Armeniaca Seed Powder- olej za słodkich migdałów, emolient
Tocopheryl Acetate - witamina E
Ascorbyl Palmitate - witamina C
Linoleic Acid - kwas linolowy, odpowiada za prawidłowe nawilżenie
Synthetic Wax - syntetyczny wosk, pochodna z ropy naftowej
Caprylic/Capric Glycerides - emulgator
Sodium Propylparaben - konserwant
CI 42090 - barwnik

Dostępność: Rossmann, Natura
Pojemność: 225 ml.
Cena: ok. 15 zł.
Moja opinia: Jest to bardzo fajny peeling do ciała. Bardzo dobrze oczyszcza skórę, która po nim jest również nawilżona. Zostawia on delikatną powłoczkę na skórze - mi osobiście  nie przeszkadza, choć wiem, że niektórzy nie lubią takiego uczucia :) Peeling jest średnio drobny, dość wydajny. Zapach ma delikatny, nie drażniący. Nie zauważyłam w nim różnic porównując do Dax Cosmetics Perfecta Spa. Cukrowy peeling do ciała regenerujący. Masło kakaowe + olej z gardenii. , jednak biorąc pod uwagę zapach, wolę kakaowy :) Jest tylko jedno ALE. W składzie nie widzę oleju z krokosza :)

Używałyście tego peelingu? A może polecicie mi jakiś inny? :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wam miłego popołudnia.



8 komentarzy :

  1. Eh nie lubię parafiny w kosmetykach. Miałam kilka peelingów z Daxa,a le pomimo składu byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja dawno nie używałam peelingu ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tego peelingu. Ale myślę, że wybrałabym ten kakaowy ze względu na zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi bardzo fajnie, lubię takie morskie kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie miałam tego peelingu, jeżeli lubisz mocne zdzieraki to polecam peelingi cukrowe z Bielendy. Ja czaje się również na peeling solnyz Rossmanna: Wellness&Beauty Peeling do ciała i dłoni, algi i minerały morskie ok.13zł/300g

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najbardziej lubię peeling Lirene stop celulit, ale dalej szukam

    OdpowiedzUsuń
  7. Może się skuszę, bo lubię duże drobinki i intensywne ścieranie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. na razie mam peeling, ale w razie czego ten sobie zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)