,

czwartek, 27 września 2012

Botanique Naturalne mydło Ozonowe

Od producenta:

Botanique to marka kosmetyków naturalnych, stworzonych w zgodzie z naturą.
Botanique Mydło z Ozonem zawiera najwyższej jakości oliwę wraz z powiązanym z nią ozonem. Uwalniane substancje biologicznie działają ochronnie, natłuszczając, oraz antybakteryjnie.
Właściwości ozonu powodują, że ozonowa oliwa może być stosowana do pielęgnacji i poprawy wyglądu skóry, do higieny intymnej, jak i do łagodzenia różnych podrażnień, takich jak: oparzenia słoneczne, zapalenia, opryszczka, zmiany łuszczycowe, zranienia, zadrapania, otarcia, przebarwienia, cellulit.
Ozon jest niebieskim gazem, o większej gęstości od powietrza. Powietrze po burzy ma zapach ozonu (powstaje w temperaturze łuku elektrycznego podczas uderzeń piorunów). W stanie wolnym występuje w atmosferze, powstaje w górnych warstwach atmosfery pod wpływem promieniowania ultrafioletowego w wyniku rozpadu cząsteczek O2 pod wpływem światła i dalszego łączenia się ich.
Ozon jest jednym z najsilniejszych środków odkażających i utleniaczy. Zabija bakterii E.coli, Listeria, Salmonella, Giardia i Cryptosporidium skuteczniej niż konwencjonalne środki dezynfekcyjne, jak chlor. W rzeczywistości, ozon zabija E.coli ponad 3000 razy szybciej niż chlor. Gdy dodatkowy atom tlenu dzieli się w cząsteczki ozonu, następuje: dezynfekcja i utlenianie. Jako środek odkażający, atomy te szybko niszczą bakterie, pleśni i nieprzyjemnych zapachów.

Skład:
Sodium Palmate - mydło sodowe na bazie oleju palmowego
Sodium Palm Kernelate - mydło sodowe na bazie oleju palmowego
Aqua - woda
Glycerin - gliceryna, ma działanie nawilżające
Palm Acid - substancja pochodzenia najczęściej roślinnego. W mydłach stosowany jako emulgator i środek pieniący. Jest środkiem aktywnie myjącym. Natłuszcza, nawilża, wygładza skórę. Zapewnia ochronę
Sodium Chloride - chlorek sodu, występuje w substancjach myjących
Palm Kernel Acid - emolient
Tetrasodium EDTA - zwiększa trwałość kosmetyku
Tetrasodium Etidronate - zwiększa trwałość kosmetyku
Ozonized Olea uropaea Oil - ozonowana oliwa z oliwek
PPG-5 Ceteth-20 - ma działanie nawilżające i nabłyszczające, rozpuszczalnik
Prunus Amygdalus Dulcis Oil  olej ze słodkich migdałów, cechuje się łagodnością
Tutanium Dioxide  ditlenek tytanu, filtr UV

Dostępność: paatal klik
Waga: 50 g.
Cena: 6,50 zł
Moja opinia: Jest to mój ulubiony produkt do mycia twarzy.  Bardzo ładnie oczyszcza, nie czuję po jego użyciu żadnego ściągnięcia skóry. Myślę, że to mydło również przyczyniło się do niepowstawania na mojej twarzy wyprysków. Mydełko to jest bardzo wydajne. Używam je już ok. 3 tygodnie i jego ubytek jest naprawdę minimalny.

A Wy czym oczyszczacie twarz?

Miłego dnia Wam życzę :)





9 komentarzy :

  1. ja używam żelu do mycia twarzy, z mydłami miałam złe doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja twarz oczyszczam biedronkowym płynem micelarny./żelem :)
    Tego mydełka nigdy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oprócz tego sklepu, też nigdzie nie widziałam :)

      Usuń
  3. nie znałam tego mydełka, ciekawa recenzja o nim
    u mnie do oczyszczania stosuje peeling z Lirene (niedługo napiszę o nim recenzję)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam takiego mydła, ale ostatnio zastanawiałam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się zapowiada, ja właśnie kupiłam mydło Aleppo zobaczymy jak się sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetnego bloga! Dlatego dodaję do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myję żelem facelle bo muszę go jakoś wykończyć;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)