,

czwartek, 13 września 2012

Bioarp - współpraca

Dziś przyszła do mnie paczkuszka ze sklepu BIOARP klik. Otrzymałam do przetestowania:

Domowe Recepty - Maska Do Włosów Odżywcza - Oliwa Z Oliwek I Liść Laurowy - Dla Suchych Włosów Z Rozdwajającymi Się Końcówkami.


Bardzo dziękuję zespołowi BIOARP za możliwość przetestowania tego kosmetyku.

Informacje od producenta:

Odżywczy maska ​​o dużej zawartości naturalnych składników z powodzeniem poradzi sobie z problemem suchych włosów z rozdwajającymi się końcówkami. Oliwa z oliwek i liść laurowy zapewnią kompleksową pielęgnację włosów, wspierając regenerację na poziomie komórkowym, aktywując organizm w  obronie słabych włosów.
  
Składniki aktywne:  
Oliwa z oliwek (Olea Europea Friut Oil) - odżywia i chroni suchą skórę głowy i włosy. Kompleks witamin A, D, E zawartych w oliwie posiada ożywcze i nawilżające właściwości, odmładzające skórę głowy i włosy.
Rozmaryn (Rozmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract) –  jest bogaty w antyoksydanty, jest świetnym ziołowym środkiem na zdrowe włosy i stymuluje porost włosów. Rozmaryn lekarski stymuluje wzrost cebulek włosowych, hamuje wypadanie włosów, działa przeciwłupieżowo, pobudza wzrost włosów poprzez poprawę przepływu krwi do owłosionej skóry głowy. Wyciąg z liścia rozmarynu wykazuje także działanie odkażające i ściągające.
Liść laurowy (Laurus Nobilis Oil) -  ma działanie antyseptyczne, przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne. Pomaga zapobiegać powstawaniu łupieżu przy suchych włosach.

Sposób użycia:
Nanieść maskę na wilgotne umyte włosy, następnie rozprowadzić równomiernie wzdłuż włosów na całej długości , pozostawić na 2-3 minuty. Zmyć wodą.  

Skład INCI: Aqua with infusion of: Rozmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Olea Europea Friut Oil, Laurus Nobilis Oil, Persea Gratissima Oil, Citrus Medica Limonum Peel Oil, Lecithin, Cetearyl Alcohol, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Ceteareth-20, Citric Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.



Mam nadzieję, ze ładnie podtrzyma nawilżenie moich włosów i jednoczesnie ich nie obciązy, ale to okaże się w praniu :)


Używałyście tej odżywki? A może macie innego rosyjskiego ulubieńca? :)

Pozdrawiam was serdecznie.




15 komentarzy :

  1. czekam na recenzje - bo zapowiada sie ciekawie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zazdroszczę współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna współpraca, testowanie takich produktów to czysta przyjemność;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam wersji dla zniszczonych wlosów oraz tej dla wszystkich rodzajów. Tej jeszcze nie miałam , ale jestem ciekawa efektów. Kusi mnie jedwabna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również czekam na recenzje :) Ciekawią mnie produkty tej firmy szczególnie patrząc na składy kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam dzisiaj paczuszkę od BIOARP, ale zawartość inna :P

    OdpowiedzUsuń
  7. no gratulacje !
    jestem mega zainteresowana tym produktem, czekam na recenzje :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Za każdym razem, jak wchodzę na Twojego bloga, widzę włosy takie, jakie chciałabym mieć :< ileż dałabym za taki mocny skręt!

    Czekam na recenzje ^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. czekamy na recenzje
    zapraszam do mnie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, zwłaszcza, że kolory są naprawdę ładne :<

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)