,

środa, 29 sierpnia 2012

Zakupy, zakupy :D

Dziś Wam przedstawię moje zamówienie z DOZ klik, które wczoraj odebrałam :)



1. Farmona Jantar, odżywka do włosów z bursztynem klik do recenzji , klik do produktu

Bardzo chętnie wracam do tej odżywki :) 

2. Joanna Rzepa, kuracja wzmacniająca do włosów klik do produktu

Rzepy jeszcze nigdy nie stosowałam, ale już na samym początku zachwyciła mnie buteleczka, którą na pewno wykorzystam do aplikowania Jantaru. Zapach troszkę mniej, ale nie przywiązuję do niego uwagi :) Mam nadzieję, na wysyp baby hair i ciut szybszy przyrost :)

3. Maść ichtiolowa klik do produktu

Mam zamiar ją stosować punktowo na wypryski. Zapach i konsystencję ma straszną :D Oby działała :D

4. Olejek z drzewa herbacianego klik do produktu

Olejek ten mam również zamiar stosować punktowo na zmiany trądzikowe.

Stosowałyście coś z tych produktów? Jak wrażenia? :)

Miłego dnia :)


25 komentarzy :

  1. Mialam jedynie wcierkę jantar. Teraz chcę zacząć kurację rzepą , ale troche się boje jak moja skóra głowy zareaguje na alkohol denat :(

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nigdzie nie moge znaleźć tej słynnej odżywki Jantar, chyba bede musiała zamówić na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja stosowałam tylko Jantar - wrażenia rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stosowałam wszystko oprócz maści - same genialne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już tyle czasu z pokracznnym CG a ja się jeszcze nigdy nie wzięłam za Janar..:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wczoraj pani w aptece poleciła mi ten olejek na blizny po trądziku-zobaczymy co wyjdzie z tego:)
    Maść mam w domu, bez ulotki, więc nie wiedziałam do czego można by ją stosować, a zapomniałam w internecie sprawdzić;d
    Co do kuracji Joaśki-stosuję już ponad miesiąc i efekty są chyba nieco lepsze niż Jantar, chociaż jakiekolwiek efekty były zauważalne dopiero po miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za opinie :)
      Ciekawe jak się sprawdzi ten olejek na blizny :)

      Usuń
  7. Też kupiłam Jantar :) Znalazłam stacjonarnie w drogerii Wispol ;) Muszę zacząć stosować, ale jakoś nie mogę się za to zabrać ;p btw. czy muszę go stosować codziennie czy po każdym myciu ( w moim przypadku 3 razy w tyg) ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie, ale nie bój się obciążenia. Ja np. mam po nim dłużej świeże włosy :)

      Usuń
    2. Właśnie cholernie się boję obciążenia ;( No, ale spróbuję :)

      Usuń
  8. Jantar rewelacja, kuracja z czarną rzepą - pomyłka, alkohol podrażnił mi bardzo skalp...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak...'ichtiol' ma cudowny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja stosowałam tylko maść ichtiolową. skuteczna jednak zapach, konsystencja i kolor jest straszny:D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam zamówienia na doz:D paczka jest naprawdę szybko :) oooo... i nie wiedziałam, że rzepa z joanny wróciła do dozp.pl... koniecznie muszę ją zamówić, bo znów dla mnie zabraknie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię olejek drzewa herbacianego jak jacyś nieproszeni goście się pojawią :) Fajnie jest też dodać kilka kropli do oliwki po depilacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O. Fajnie wiedzieć :) Przy najbliższej okazji wypróbuję :)

      Usuń
  13. Mam taki olejek, ale mam wrażenie że działa słabo, ale o tej maści w życiu bym nie powiedziała że może pomóc na pryszcze o_O czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jak miałam problemy z cerą jako nastolatka, to miałam żel do twarzy z olejkiem z drzewa herbacianego. pomogło ;)
    a od wczoraj mam Jantara w swoich łapkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. olejek muszę w końcu kupić, Rzepę miałam, ale u mnie w lecie się nie sprawdza, przetłuszca mi włosy:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem Twoich pięknych włosków! Tez muszę coś nad tym popracować, skorzystam z rad na Twoim blogu:)
    obserwuje;*
    http://mynameisodetteswan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)