,

wtorek, 28 sierpnia 2012

Współpraca - Invex Remedies

Tym razem mam przyjemność współpracować z firma Invex Remedies klik

A oto kosmetyki, które dostałam do przetestowania:


1. Regenerujacy żel do ciała SILOR+B klik
2. Mgiełka do twarzy Au100 100ml klik
3.  Antybakteryjny tonik Ag 123 na trądzik klik

Pani Ilono-bardzo dziękuję za przesyłkę :)

Kosmetyki będę testować ja i moja Mama. Za jakiś czas spodziewajcie się recenzji :)

Jaka u Was pogoda? U mnie jest bardzo ciepło i staram się korzystać z ostatnich dni wakacji :)

Miłego dnia i serdecznie Was pozdrawiam :)



9 komentarzy :

  1. Ja dostałam dwa kosmetyki z serii ze srebrem i żel Silor+B :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie używałam, czekam na recenzje :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej jestem ciekawa toniku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współpracy, czekam na recenzję mgiełki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę udanego testowania :)
    a u mnie pogoda pochmurna. Zimno jest, ale ja to lubię akurat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie raz ciepło raz zimno :( Gratuluję ! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)