,

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Współpraca i 6,5 cm. mniej.

Otrzymałam do testowania PIP PROBIOGEL - Probiotyczny żel do stosowania miejscowego na podrażnienia oraz do mycia rąk bez użycia wody.

Więcej o tym produkcie możecie poczytać na stronie Vitalkosmetyki klik

8 sierpnia, w środę przycięłam włosy. Poszło 6,5 cm.


Włosy wyraźniej się zagęściły i wyrównały. Z jednej strony szkoda mi ich, ale z drugiej jestem baaardzo zadowolona :) Różnicy w długości prawie w ogóle nie widać.
Teraz mierzą 36 cm. Kolejne podcięcie - za ok. 15 cm ;)




9 komentarzy :

  1. A ja miałam dziś zaliczyć fryzjera, ale zapisałam się na jutro. Też planuję pozbyć się jakiś 5 cm, tylko ja mam falki i u mnie wszystko będzie widać :c

    OdpowiedzUsuń
  2. podcięcie na pewno wyjdzie im na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to trochę włosów poszło :D Ja też ostatnio obcinałam i czuję się o wiele lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 6.5 cm :o wow ale czasami niestety trzeba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety :( ale tylko ze względu na zejście z dość mocnego cieniowania :)

      Usuń
  5. I ja w tym tygodniu będę podcinała końcówki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważna no! 6,5cm dla mnie to powód to płaczu haha!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)