,

czwartek, 23 sierpnia 2012

Moje zakupy - PaaTal

Przed chwilą zawitał do mnie Kurier z moim zamówieniem ze sklepu PaaTal klik

A co zamówiłam? :)




1. Botanique  Nierafinowane Masło Shea 50 g. 100% naturalne klik
2. Henna Treatment Wax Odżywcza maseczka do włosów Natural Classic klk
3. Revitale Oczyszczające Plastry Magnetyczne na nos. 6 sztuk. klik
4. Botanique Naturalne Mydło Ozonowe klik
5. Beautyifully Delicious Kokosowy balsam do ciała z masłem Shea 50 g. klik

Odżywkę Henna Treatment Wax miałam już kiedyś i byłam z niej bardzo zadowolona :)
Najbardziej interesuje mnie działanie Mydełka Ozonowego i Plastrów Megnetycznych na nos :D

A Was co zainteresowało? :D

Miłego dnia Wam życzę :)



16 komentarzy :

  1. najbardziej jestem ciekawa maseczki Wax z henną:)
    obserwuję, zapraszam do obserwowania mojego bloga jeśli Cię interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Revitale Oczyszczające Plastry Magnetyczne na nos - interesujące ;D Napisz jak się spisały .

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie zainteresowały plastry na nos

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy :)
    Zastanawiam sie jak się będą plastry sprawdzały :)

    Zapraszam :)
    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tej maseczki do włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  6. maseczka do włosów wydaje się ciekawa :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Same fajne zakupy, ale plastry mnie zaciekawiły:D

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie polubiłam się z tą maską do włosów:P

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie udane zakupy! :) wiekszosc sama bym sobie tez kupila ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy do końca udane, to się wkrótce okaże, ale jestem póki co z paczuszki zadowolona :)

      Usuń
  10. podoba mi się Twój blog, dlatego proponuję wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Są i paski na nos - coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)