,

piątek, 24 sierpnia 2012

Moje laminowanie włosów

Pewnie już wszystkim przejadły się notki na temat laminowania włosów, ale i ja chciałabym pokazać swoje po tym zabiegu :)

W jaki sposób zalaminowałam?


  • Umyłam włosy w odżywkę Isana z Babassu klik
  • Nałożyłam na odsączone włosy porcję odżywki Garnier Fructis Mega Objętość 48h klik wymieszaną z rozpuszczoną żelatyną (1 łyżeczka żelatyny z ok. 3 łyżkami wody) i trzymałam to pod folią i ręcznikiem ok. 40 minut.
  • Spłukałam włosy wodą
  • Zrobiłam płukankę zakwaszającą (woda z kwaskiem cytrynowym)
  • Nałożyłam odżywkę z Joanny Naturia z lnem i rumiankiem
  • Wysuszyłam włosy suszarką z dyfuzorem klik


Oto efekty wizualne:





Jak na mnie zadziałało laminowanie?

  • na pewno miałam zwiększoną objętość
  • może odrobinę większy blask 
  • nie zauważyłam by były bardziej miękkie
Z laminowania jestem zadowolona. Robiłam je wczoraj, jednak dziś mam już obciążone włosy, niestety zapewne przez odżywkę Garnier. 

Na samym końcu pokażę Wam o jakiej długości marzę <3 (czerwona linia ;) )




Jak u Was się sprawdziło laminowanie?

Pozdrawiam Was serdecznie :)








36 komentarzy :

  1. sliczne wlosy! pozdrawiam

    kawkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne masz włoski:) zawsze chciałam mieć kręcone;/ u mnie laminowanie dało blask i miękkość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      To chyba jesteś zadowolona :)

      Usuń
  3. Uwielbiam Twoje kręciołki! *.* Przynajmniej Ty jesteś zadwowolona z laminowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Szkoda, że nie u wszystkich się sprawdza :(

      Usuń
  4. Ja niestety nie zauważyłam u siebie jakiś ogromnych efektów :(

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, jakie Ty masz śliczne włosy!
    Jak byłam mała, marzyłam o takich pierścionkach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam się pomału zawstydzać :D
      Dziękuje :)

      Usuń
  6. Wow, ale masz świetne te spiralki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny skręt! Już prawie masz wymarzoną długość:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Oj...zanim ten skręt się wydłuży to minie jeszcze sporo czasu :)

      Usuń
  8. O, matko i córko! Cóż za cudowne loczki!!! Ja też chcę takie :) przepiękne :) i po laminowaniu wygladają zdrowo i pięknie jak w reklamie Gliss Kur. A słyszałam wiele dobrego o tym olejku z Babassu, też coś kupię, może Isanę może Nivea :)
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na mnie laminowanie nie wyszło, jak chcesz to zobacz na moim blogu efekty :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piekne wlosy! Ja juz osiagnelam taki cel dlugosci wlosow ale chce jeszcze dluzsze;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeny, Ewka, alez TY masz włosy <3 Są prze, przepiękna, rzadko się spotka ten rodzaj skrętu, a jeśli już, to jest to taki nijaki puch. Domyślam się, że wiele trzeba pracy, żeby tak pięknie wyglądały, dlatego tym bardziej podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puchu u mnie już nie bywa, ale nieraz są naprawdę nijakie :)Dziękuje :)

      Usuń
  12. ale masz świetne loczki :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz super kręciołki ! ;D

    Zawsze marzyłam o takich włosach :)

    Pozdrawiam gorąco, ewulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja marze o długości do pupy. Kochana pisałaś do mnie chyba z miesiąc temu na e-mail , ktorego nie uzywam a raczej do którego nie znam hasla :(
    Napisz na kingablog@o2.pl jak coś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudne włosy! Wszystko bym oddała by takie mieć!! ;)no..prawie heh :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja jakoś nie mogę się odważyć na laminowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ masz piękne włosy :) Cudne! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. efekt cudny !!!
    ja marzę o takich włosach !!

    ale boję się próbować takiego zabiegu sama w domu
    - i tak mam juz bardzo zniszczone włosy....

    ale pomyslę


    pozdrawiam serdecznie i zapraszam

    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt świetny a Twoje loki Boziuu są cudowne!:)
    Pozdrawiam ciepło
    Czarodziejka335

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne kręciołki, które oczywiście kojarzę z wizażu! ;) A co do długości to już niewiele zostało do celu ;) ja to marzę o takich do pasa ;D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)