,

piątek, 3 sierpnia 2012

Mój nowy nabytek - suszarka Remington Pearl Dryer AC5011

Chwalę się :D Dziś Kurier przybył do mnie z nową suszarką. Po długich rozmyśleniach za i przeciw wypadło na Perłową.


Jej specyfikacja:


  • Zaawansowana powłoka ceramiczna Luxury Pearl Ceramic z prawdziwymi perłami umożliwiającą idealnie rozprowadzenie ciepła zapewniając komfortowe suszenie włosów
  • Moc 2200 W
  • Wytrzymały silnik AC
  • Generator jonów - 90% więcej jonów, włosy nie plączą się i nie elektryzują*
  • 3 ustawienia temperatury, 2 prędkości nawiewu
  • Prawdziwy "zimny nawiew" (True Cold Shot)
  • Super wąski koncentrator umożliwiający precyzyjną stylizację
  • Dyfuzor
  • Zdejmowana tylna kratka ułatwiająca czyszczenie
  • Uchwyt do zawieszenia
  • 3 m przewód
  • 5 lat gwarancji



Jutro pierwszy raz ją użyję :) Trochę boję się, że nie będę umiała użyć dyfuzora :(


I jeszcze parę jej zdjęć :)











18 komentarzy :

  1. mam z tej serii prostownice i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda fajnie ;) chociaż ja nie używam suszarki, więc się nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna :) ja żałuje że nie mam jonizacji w mojej ;[

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam prostownicę, a tata maszynkę z tej firmy. Produkty świetne w 100%:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam prostownicę z tej firmy i jestem jak najbardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam w ogóle suszarek, ale jakbym miała zacząć to chyba bym taką zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Toż to ferrari wśród suszarek XD spojrzałam na specyfikacje i jej moc, bo suszarki nie znam, ja mam hmm Rowente chyba =]

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tą firmę, mam suszarkę i prostownicę Remingtona i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobre sa produkty tej firmy:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja suszarka to już staroc jak nie wiem (nie uzywam więc mi nie bardzo potrzebna) ale z czasem mnie denerwuje więc też sobie jakąs kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też mam prostownicę i suszarkę remingtona:) są super

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam swoją suszarkę z jonizacją i jestem z niej bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)