,

niedziela, 19 sierpnia 2012

Korund - mikrodermabrazja

Od producenta:


Korund mikrokrystaliczny (mikronizowany - wielkość kryształków 120 μm). Znajduje zastosowanie w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych a także w domowych peelingach. Systematyczne stosowanie peelingów zwiększa wchłanianie substancji czynnych przez skórę, pobudza mikro-krążenie, oczyszcza i wzmaga odnawianie skóry. Efektem regularnego stosowania peelingów jest pogrubienie się warstw żywych komórek skóry, natomiast cieńsza staje się warstwa rogowa. Peeling mechaniczny pobudza mikrokrążenie skórne i dotlenia skórę. Wyrównuje się koloryt skóry. Skóra staje się bardziej elastyczna i gładsza.
INCI Alumina  
Za pomocą korundu usuwamy mechanicznie - ścieramy wierzchnią warstwę skóry, głównie obumarły naskórek. Usunięcie tej warstwy skóry powoduje pobudzenie do szybszego wzrostu i odnowy warstwy naskórka, oraz pobudza do wzrostu komórki warstw głębszych. 
Peeling powinien być stosowany regularnie 1-2 razy w tygodniu. Oprócz dobroczynnych skutków peelingu opisanego powyżej bardzo ważną rolą tych zabiegów jest przygotowanie do dalszych zabiegów. Usunięcie obumarłego naskórka i odblokowanie porów znacznie poprawia wchłanianie aktywnych substancji zawartych w preparatach kosmetycznych i zwiększa skuteczność ich działania.
Przykładowe zastosowanie korundu:
  • z kwasem hialuronowym 1% - do 30 ml porcji kwasu hialuronowego dodać około 5 ml korundu
  • z olejem - do 30 ml porcji wybranego oleju dodać około 5 ml korundu
  • z żelem do mycia ciała - do 30 ml porcji wybranego żelu dodać około 5 ml korundu
Otrzymany produkt należy dokładnie wmasować w skórę twarzy/ciała i następnie spłukać.

Skład:
Alumina - tlenek glinu, ma działanie oczyszczające, ścierające, dobrze pokrywa skórę.

Dostępność: ZSK klik
Pojemność: 200 / 1000 g.
Cena: 8,90 / 24,90 zł.
Moja opinia: Korund stosowałam ( i dalej stosuję) na twarz. W różnych wersjach - z wodą, z szamponem (bardzo fajnie się sprawuje na twarzy!) klik i  w wersji hard - sam. Masuję nim cerę około 5 minut. Jest idealnym zdzierakiem! Przy dość częstym stosowaniu (ok. co drugi dzień) może schodzić skóra, ale wtedy bardzo ładnie wychodzą zanieczyszczenia i różne wypryski.
Jest bardzo wydajny, już niewielka ilość wystarcza do użycia na twarz  Zakup jego był strzałem w 10! Jedno jest pewne-nie wrócę do sklepowych peelingów do twarzy :)


Znacie korund? Jakie są Wasze ulubione peelingi do twarzy?

Życzę Wam miłego dnia :)




11 komentarzy :

  1. Mam jego próbkę. Użyłam na razie tylko raz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że skóra z jakimikolwiek naczynkami na twarzy nie mogą go używać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja mam na twarzy z 2-3 naczynka, ale nie zauważyłam, by mi zaszkodził :)

      Usuń
  3. hmm ciekawy, wpisuje na listę, bo przymierzam się do zakupów z ZSK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o nim ,ale jakoś nie miałam okazji go kupić, pora chyba się na niego skusić :)) szukam czegoś co dobrze oczyści twarz:) a skoro go chwalisz chyba się skuszę:)

    zapraszam Cię do siebie, niedawno zaczęłam, ale może znajdziesz coś co Cię zaciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam o nim , ale nie potrafię się do niego przekonac. Mój ulubiony peeling ? Jeszcze takiego nie znalazłam ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też niestety nie mogę go używać. Dla mnie korund jest za ostry.
    A próbowałaś kiedyś mikrodermabrazji korundowej? Ja się odważyłam z ciekawości na zajęciach na ręce i dziękuję bardzo, mnie to boli...

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba spróbować !! ; )) + Zapraszam do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba dodam go do zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)