,

środa, 22 sierpnia 2012

Kilka słów o mnie, czyli zostałam otagowana ;)


                                            


Zostałam otagowana przez Rudą Szopę, której serdecznie dziękuję ;) W tej zabawie odpowiadamy na dziesięć pytań, następnie same zadajemy dziesięć pytań i tagujemy kolejne osoby, których odpowiedzi mamy ochotę przczytać. 

Moje pytania :

1. Czy masz czasem ochotę rzucić swoje włosomaniactwo w kąt?
Niee :)

2. Co najbardziej lubisz w swoich włosach?
Chyba to, że się kręcą, choć nieraz się nie chcą w ogóle układać :D

3. Twój ulubiony włosowy kosmetyk to...
Ojej...ale trudne pytanie :D Chyba olej :D

4.  Co najchętniej podjadasz?
Chyba chipsy, czekolada

5. Ulubiony pomysł na szybki obiad...
Zupka Chińska :D

6. Co najchętniej czytasz w wolnym czasie?
Kryminały, romanse, program TV :D

7. Nałóg, który Cię irytuje i nałóg, który kochasz mimo wszytsko...
Nałóg od słodyczy, irytuje mnie i kocham ponad wszystko :D

8. Ulubiona książka...
Pamiętnik Narkomanki

9. Czy padłaś ofiarą wampirów? (chodzi o wszechobecną fascynację tym gatunkiem )
Nieee :D

10. Ulubiony element biżuterii.
Pierścionki :D

Moje pytania:

1. Gdybyś mogła coś zmienić w swoim ciele, to co to by było?
2. Lubisz swoje włosy?
3. Ulubiony kosmetyk do włosów?
4. Gdzie byś chciała pojechać na zagraniczną wycieczkę?
5. Ulubiony balsam do ciała?
6. Lubisz nosić na co dzień sukienki, spódniczki?
7. W jakim kolorze najpewniej się czujesz?
8. Masz jakiegoś zwierzaka? 
9. Czym się interesujesz?
10. Bez jakiego dodatku/rzeczy nie wyjdziesz z domu?

Otagowałam:

1. Gwiazda
2. Mormyszka
3. Czarnulkaa
4. Ewelina
5. Nancy
6. Maggie
7. Nisia
8. Kinga
9. Kasia
10. I wszyscy, którzy chcą wziąć udział w zabawie :)

7 komentarzy :

  1. Dziękuję za otagowanie. W wolnym czasie odpowiem

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki wielki za otagowanie ;)
    na pewno wkrótce odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję za zaproszenie do zabawy, coś tam chyba wymóżdżę:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)