,

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Joanna. Z apteczki Babuni. Balsam nawilżająco-regenerujący do włosów

Od producenta:


UNIKALNA RECEPTURA

Czerpiąc z tradycji medycyny ludowej opracowaliśmy formułę opartą na naturalnych składnikach pomocnych w rozwiązywaniu problemów z włosami i skóra głowy.

SIŁA NATURY

Skorzystaj w wieloletnich doświadczeń i mądrości pokoleń-poznaj sprawdzony przepis na pielęgnację włosów suchych i zniszczonych:
Miód - działa silnie nawilżająco, dzięki wysokiej zawartości cukrów, aminokwasów i witamin
Mleko - cenne źródło protein mlecznych działających odżywczo, nawilżająco i ochronnie.

EFEKT:

Balsam nawilżająco-regenerujący dzięki zawartości składników naturalnych i pielęgnujących działa na włosy odżywczo i poprawia ich kondycję.  rezultacie otrzymasz:

  • Włosy nawilżone o zdrowym wyglądzie
  • Milsze w dotyku i bardziej lśniące
  • Łatwe do rozczesywania i układania
Sposób użycia: Niewielką ilość balsamu nanieść na umyte, osuszone ręcznikiem włosy i dokładnie wmasować. Nie spłukiwać.

Skład:
Aqua - woda
Cetyl Alcohol - alkohol cetylowy, emolient
Cetearyl Alcohol - alkohol cetearylowy, nawilża, substancja konsystencjotwórcza, wpływa na lepkość gotowego produktu i poprawia właściwości użytkowe
Stearalkonium Chloride chlorek stearalkonium, substancja antystatyczna i konserwująca
PEG-20 Stearatekwas stearynowy oksyetylenowany 20 molami tlenku etylenu, emulgator
Cetrimonium Chloride - czwartorzędowa sól amoniowa, kationowa substancja powierzchniowo czynna
Isopropyl Alcohol - środek rozpuszczający
PEG-40 Hydrogenated Castor Oilpolioksyetylenowany 40 molami tlenku etylenu uwodorniony olej rycynowy, niejonowa substancja powierzchniowo czynna,  odtłuszczająca usuwająca zanieczyszczenia tłuszczowe z powierzchni skóry.
Mel Extract - ekstrakt z miodu
Hydrolyzed Milk Protein - hydrolizowane proteiny mleka
Propylene Glycol glikol propylenowy, hydrofilowa substancja nawilżająca, humektant; zapobiega wysychaniu produktu
Panthenol - witamina B5, ma działanie nawilżające,
Triethanolamine - regulator pH
Parfum - zapach
Coumarin - kumaryna, składnik kompozycji zapachowej
DMDM Hydantoin - konserwant
Methylchloroisothiazolinone - konserwant
Methylisothiazolinone - konserwant

Dostępność: Rossmann
Pojemność: 200 g.
Cena: ok. 5 zł.
Moja opinia: Jak dla mnie - bubel. Moje włosy są po niej strasznie obciążone i wiszą jak strąki. Dawałam jej szansę już parę razy, ale zawsze jest to samo. Konsystencja jest dość rzadka. Zapach jak dla mnie średni, troszkę mnie drażni. Czuć go jeszcze chwilę po wyschnięciu włosów. U mnie niestety się nie sprawdziła.

Znacie tę odzywkę? :)

Miłego dnia :)

22 komentarze :

  1. Miałam tą odżywkę, ale też jej dobrze nie wspominam, nic szczególnego nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sklejał włosy ten balsam, nie wiem czemu..

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda , że skladniki aktywne ma pod koniec skladu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. często kusiła w sklepie ;) jeszcze nie próbowałam.

    może przesadzałaś z ilością, że cię obciążyła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie. I próbowałam dawać więcej i mniej i nic z tego :(

      Usuń
  5. Kiedyś chciałam kupić, ale teraz jakoś mi przeszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może sprawdzi się jako odżywka do spłukiwania?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj...chyba już nie będę z nią eksperymentować.

      Usuń
  7. A ja lubię. Zależy w jakim połączeniu i jaka jest pogoda, ale fajnie mi zabezpieczai nie zabiera objętości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie kiedyś kiedyś dawała radę, teraz znam wiele lepszych od niech kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też się nie sprawdziła, miałam wrażenie sklejonych włosów i straszni sztywnych a nie dawałam dużo :(

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze możesz zużyć do pierwszego O w OMO, ja tak wykańszam swoje buble

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam go kiedyś i był całkiem okej :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie to jest beznadzieja a nie kosmetyk ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat tej nie miałam, ale miałam z seri "z apteczki babuni" odżywkę do włosów przetłuszczających się z drożdżami piwnymi i nawet mogła być bo spłukiwałam ją i w sumie przez krótki czas włosy lepiej się rozczesywały ale nie była to jakaś rewelacja.

    PS Dziękuję że mi rozjaśniłaś co do tych składników:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tą odżywkę, ale u mnie nie zdała egzaminu niestety. Miałam po niej okropnie obciążone i jakby tłuste włosy

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ten balsam w innej szacie graficznej, bardzo lubię, stosuję tylko do połowy włosów, gdyż może obciążać. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki recenzji już wiem, żeby nie kupować:D

    OdpowiedzUsuń
  17. A już myślałam, że tylko mi nie pasuje! Naczytałam się dobrych opinii na jej temat, używałam kilka razy, czasem na siłę... a robiły mi się po niej dziwnie szorstkie, spuszone włosy :\ koszmar!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)