,

sobota, 25 sierpnia 2012

Joanna Naturia, odżywka bez spłukiwania z lnem i rumiankiem

Od producenta:

Odżywka Naturia powstała w oparciu o starannie dobrane składniki naturalne, które pielęgnują włosy zniszczone, po trwałej ondulacji lub rozjaśnianiu. Ssprawdzona receptura zapewnia włosom zdrowy i piękny wygląd

Len - bogaty w naturalne kwasy tłuszczowe odżywia i nawilża włosy, zmiękcza je i ułatwia układanie

Rumianek - zawiera wiele cennych substancji o działaniu łagodzącym, ochronnym i regenerującym,


Wspaniałe rezultaty

  • Włosy wyglądają zdrowo i pęknie
  • Są błyszczące i elastyczne
  • Łatwiejsze do rozczesywania i układania

Sposób użycia: Niewielka ilość odżywki nanieść na włosy i delikatnie wmasować, Pozostawić bez spłukiwania.

Skład:
Aqua - woda
Cetyl Alcohol - alkohol cetylowy, niejonowa substancja powierzchniowo czynna, emolient, emulgator
Cetearyl Alcohol - alkohol cetearylowy, nawilża, substancja konsystencjotwórcza, wpływa na lepkość gotowego produktu i poprawia właściwości użytkowe
Stearalkonium Chloride - chlorek stearalkonium, substancja antystatyczna i konserwująca
PEG-20 Stearate - kwas stearynowy oksyetylenowany 20 molami tlenku etylenu, emulgator
PEG-40 Hydrogenated Castor Oil polioksyetylenowany 40 molami tlenku etylenu uwodorniony olej rycynowy, niejonowa substancja powierzchniowo czynna,  odtłuszczająca usuwająca zanieczyszczenia tłuszczowe z powierzchni skóry.
Cetrimonium Chloride - czwartrzędowa sól amoniowa, kationowa substancja powierzchniowo czynna
Isopropyl Alcohol - środek rozpuszczający
Panthenol - witamina B5, ma działanie nawilżające
Linum Usitatissimum Extract - ekstrakt z lnu zwyczajnego
Chamomilla Recutita Extract - ekstrakt z  rumianka pospolitego
Propylene Glycol - glikol propylenowy, hydrofilowa substancja nawilżająca, humektant; zapobiega wysychaniu produktu 
Butylene Glycol - glikol butylenowy, hydrofilowa substancja, odpowiedzialna za prawidłowe nawilżenie skóry i włosów, dzięki czemu kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza, skórę i włosy. Pełni rolę promotora przenikania, dzięki czemu ułatwia penetrację innych substancji w głąb skóry
Citric Acid kwas cytrynowy, utrzymuje odpowiednie pH kosmetyku
Parfum - zapach
Benzyl Salicylate - składnik kompozycji zapachowej
Butylphenyl Methylpropional - składnik kompozycji zapachowej
Citronellol - substancja zapachowa 
Hexyl Cinnamal - składnik kompozycji zapachowej
Limonene - substancja zapachowa
Linalool - substancja zapachowa
DMDM Hydantoin - konserwant
Methylchloroisothiazolinone - konserwant
Methylisothiazolinone - konserwant

Dostępność: małe, osiedlowe drogerie
Pojemność: 200 g.
Cena: ok. 5 zł
Moja opinia: Odżywka jest bardzo lekka, nie ma tu mowy o obciążeniu włosów. Jej konsystencja jest bardzo rzadka. Czy jest wydajna? Według (chyba) wszystkich bardzo, wg.mnie - nie wiem,  bo ja lubię bardzo dużo jej pakować na włosy (w sumie jak wszystko) i dość szybko mi się skończyła. Zapach jest dość delikatny, niedrażniący. Jej jedyna wada: słaba dostępność. U mnie w mieście nigdzie jej nie znalazłam, a przeszłam całe miasto. Niestety, muszę ją zamawiać :( A cena jest bardzo śmieszna.
Podsumowując: z całego serca Wam ją polecam, nawet jeśli u Was by się nie sprawdziła, to i tak mała strata, bo kosztuje śmieszne pieniądze.

Używałyście jej? A może macie porównanie z innymi jej wersjami?
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wam miłego dnia :) 


15 komentarzy :

  1. Ja nie używam odżywek bs, za bardzo boję się obciążenia, moje włosy bardzo łatwo obciążyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i uwielbiam. Mam też miodem, ale chyba jest gorsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wersję z miodem i cytryną i używam tylko do zabezpieczenia i chyba nigdy mi się nie skończy;) U mnie jest dosyć dobrze dostępna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. koniecznie musze kupic;)

    u mnie post o Marizie- zostan konsultantka! zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. osobiscie wole odzywki do splukiwnia bo te bez za bardzo obciazaja mi wlosy i nie wazne jak sa lekkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wersje z miodwm i cytryna - masakra :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam wersję zielona herbata&cytryna i jestem zadowolona. cudownie pachnie ... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłam jakoś super zadowolona z niej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie ta dostępność jest troszkę minusem :(
    Słyszałam bardzo dużo pozytywnych opinii o niej.
    Ja używam Ziaji zapraszam na recenzję http://makeuplista.blogspot.com/2012/08/ziaja-miodowa-przyjemnosc.html ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio zakupiłam, tyle, że do włosów farbowanych - bałam się tej ze względu na rozjaśniające właściwości rumianku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się w nich powoli zakochuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, byłam ciekawa jak się sprawdza ten szamponik:) Wreszcie jakiś blog gdzie mogę się dowiedzieć jakie mają działanie poszczególne "tajemnicze" składniki:)
    PS Czy jest szansa żebyś odwiedziła mojego bloga? w poście akurat pytam czy ktoś wie do czego w kremach matujących dodają "Phenoxyethanol" i co to jest??
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)