,

wtorek, 21 sierpnia 2012

Garnier Frictis Mega Objętość 48h. Odżywka wzmacniająca

Od producenta:

Stajesz na głowie, aby nadać Twoim włosom objętość, ale efekt nie jest wystarczająco trwały?

Pod wpływem ciepła suszarki, szampon z formułą zawierającą termoaktywny składnik nadaje włosom objętość, unosząc je u nasady, oraz uelastycznia je.

- Formuła z termoaktywnym składnikiem uaktywnia się pod wpływem ciepła suszarki i nadaje włosom objętość.

- Aktywny koncentrat z owoców: działa na włókno włosa, aby wzmocnić go od wewnątrz.

- Lekka formuła: bez silikonów, parabenu, sztucznych pigmentów.

Wreszcie Twoje włosy mogą zachwycać objętością, która trwa aż do 48h*!

* Test instrumentalny (szampon + odżywka oraz szampon suchy wobec szamponu tradycyjnego).

Skład:

Aqua / Water - woda
Cetearyl alcohol - alkohol cetearylowy, nawilża, substancja konsystencjotwórcza, wpływa na lepkość gotowego produktu i poprawia właściwości użytkowe
Behetrimonium chloride - substancja aktywnie myjące, ma działanie wygładzające, dzięki któremu włosy odzyskują swój blask, miękkość i gładkość jest środkiem ułatwiającym rozczesywanie i zapobiegającym elektryzowaniu się włosów
Starch Acetate 
Niacinamide - niacynamid, witamina B3, nawilża
Saccharum officinarum extract / sugar cane extract - ekstrakt z trzciny cukrowej, poprawia nawilżenie
Hydroxyethylcellulose - zagęstnik
Hydroxypropyl guar - substancja antystatyczna
Hydroxypropyltrimonium chloride -substancja antystatyczna
Chlorhexidine dihydrochloride - dichlorowodorek chlorheksydyny, działa przeciwbakteryjne, bakteriostatycznie i bakteriobójczo
Zamellia sinensis extract / camellia sinensis leaf extract
- wyciąg z herbaty, stymuluje przepływ krwi, działa ściągająco i antybakteryjnie
Linalool - substancja zapachowa
Isopropyl alkohol - rozpuszczalnik
Pyrus malus extract / apple fruit extract - ekstrakt z owoców jabłka, działa nawilżająco
Pyridoxine HCI- witamina B6, ma działanie nawilżające
Cetyl esters - emolient, poprawia właściwości aplikacyjne kosmetyku
Citric acid - kwas cytrynowy, utrzymuje odpowiednie pH kosmetyku
Citrus medica limonum peel extract / lemon peel extract - ekstrakt ze skórki cytryowej
Hexyl cinnamal - substancja zapachowa
Parfum / Fragrance - zapach

Dostępność: Rossmann, Natura
Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 10 zł
Moja opinia: Kupiłam ją w Biedronce za 8 złotych (nie jest tam w stałym asortymencie). Odżywka fajnie nawilża, wydaje mi się, że jest odrobinę lżejsza od swojej siostry - Garnier Fructis Nutri-Gładki klik Konsystencja dość gęsta, zapach ma typowy dla Fructisów. Nie zauważyłam po niej Mega Objętości, ale nawet mi o to nie chodziło :) Myślę, że ten produkt za tę cenę jest godny uwagi.

Używałyście tego produktu? Jaka jest Wasza ulubiona odżywka bez spłukiwania? 

Ale u mnie ciepło. Słonko grzeje :) A u Was jaka pogoda?

Pozdrawiam Was serdecznie :)




14 komentarzy :

  1. Dla mnie byłaby chyba ciut za lekka, ale możnaby dokapać oleju.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba ją dzisiaj kupię :) bardzo chciałabym dodać moim włosom objętości ;) ona jest d/s?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam odżywki z Ziaji :PP

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam nigdy tej odżywki

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię zapach Fructisów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam, bo mam już swojego ulubieńca -alterra granat i aloes ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Garnier Fructis niestety moje włosy nie darzą miłością a wręcz ich nienawidzą;p

    OdpowiedzUsuń
  8. skład nawet ok :) Jeszcze jej nie mialam , ale odżywki z serii fructis strasznie obciązają moje wlosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tak średnio obciążają, ale i tak używam bo niestety na rynku jest ograniczony dostęp do odżywek zgodnych z CG :(

      Usuń
  9. Używam !! ; )) i jest okej, polecam ! ; )) Nowa notka ; ) + Zapraszam do mnie ; **

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)