,

czwartek, 2 sierpnia 2012

BingoSpa, Kolagenowe serum do mycia włosów

Od producenta:

Rekonstruujące i nawilżające serum do mycia włosów BingoSpa
Skuteczne, bo bogate w kolagen, który wspomaga proces odbudowy włókna włosa.
Kolagen jest białkiem o bardzo podobnej budowie do białek tworzących strukturę włosa.
Dzieki temu tworzy cieniutki film ochronn na powierzchni włosów, który zwiększa zatrzymanie wilgoci i jednocześnie chroni włosy przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia przywracając włosom jędrność, elastyczność i miękkość w dotyku.

Sposób użycia: nałożyć na wilgotne włosy, masować, dokładnie spłukać, ew. zastosować odżywkę.

Skład:
Aqua - woda
Sodium Laureth-2 Sulfate - substancja myjąca, może podrazniać
Lauramidopropyl Betaine - antystatyk, posiada właściwości oczyszczające i odżywcze
Soluble Collagen -rozpuszczalny kolagen, odpowiada za elastyczność i wytrzymałość włosa
Styrene/Acrylates Copolymer - substancja filmotwórcza, nadaje połysk i miękkość. Antystatyk
Cocamide DEA - niejonowa substancja powierzchniowo czynna, substancja pianotwórcza
Propylene Glycol - glikol propylenowy, hydrofilowa substancja nawilżająca, humektant; zapobiega wysychaniu produktu
Sodium Chloride - chlorek sodu, wpływa na konsystencję produktu
Parfum - zapach
DMDM-Hydantion - konserwant
Methylchloroisothiazolinone - konserwant
Methylisothiazolinone - konserwant
Hexyl Cinnamic Aldehyde - składnik kompozycji zapachowej
Citric Acid - kwas cytrynowy, odpowiada za odpowiednie pH kosmetyku

Dostępność: Sklep Bingo klik
Pojemność: 150 ml.
Cena: 9 zł.

Opinia: Kolagen testowała moja Mama. Używała go ok. 3 tygodnie. Kosmetyk ładnie się pieni, włosy po nim są bardzo ładnie wygładzone. Nie zauważyła przesuszenia ani żadnych negatywnych skutków jego użytkowania. 
Ja natomiast użyłam go do oczyszczenia włosów (oczyszczam szamponem z siarczanami raz na 3-4 tygodnie) i muszę powiedzieć, że ładnie oczyszcza i świetnie sobie radzi ze zmywaniem olei. 
Kolagen jest wydajny, zapach przypomina mi mydło.
Konsystencja jest rzadka, na zdjęciu widać jak mi się rozlała na ręce :D

Myślę, że nie ma co więcej wymagać od tego typu produktów :)

Znacie ten kosmetyk? :D
Pozdrawiam Was serdecznie :)

 

7 komentarzy :

  1. Chyba się przejdę do mojego zielarskiego i poproszę panią o ściągnięcie mi czegoś włosowego z BingoSpa
    Wszyscy mają bingo, chcę i ja :D
    chociaż mnie by bardziej interesowała jakaś maska

    OdpowiedzUsuń
  2. Bylam ciekawa tego serum do mycia :)
    Też bym używała do oczyzczania raz na jakis czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam takie jedwabne i podobne odczucia do Twoich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Otrzymałam to serum do testowania, ale na razie ciężko mi cokolwiek powiedzieć na jego temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na temat kosmetyków BingoSpa dużo czytałam i chyba skusze się na ich zakup ;)
    Odwiedzam Twojego bloga od jakiegoś czasu, ale teraz już oficjalnie 'obserwuje' ;)

    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)