,

niedziela, 8 lipca 2012

Żel lniany

Żel lniany nazywany jest naturalnym stylistą loków i fal. Jest dobry pod tym względem, że zawiera same naturalne składniki. Z jego pomocą można nadać piękny kształt lokom i falom.

Składniki:


  • dwie łyżki siemienia lnianego 
  • szklanka wody 


Dodatkowo będzie nam potrzebne: 

  • sitko 
  • garnuszek 
  • miseczka, słoiczek na gotowy żel
Przepis:

Gotować 15 minut na małym, ogniu od czasu do czasu mieszając. Odcedzić, wystudzić. Gotowy do użycia po około 12 godzinach. Trwałość - max. 2 tyg. (przechowywać w lodówce!)

Można go stosować jako:
  • żel
  • maska
  • płukanka
pH produktu: ok. 8

Sposób użycia: Wgniatamy w mokre włosy (ociekające bądź odsączone) i czekamy do całkowitego wyschnięcia. Staramy się w tym czasie nie dotykać włosów! Można również użyć go po nocy na suche, w celu zreanimowania :)

Używam go już od dłuższego czasu i bardzo go lubię, fajnie nawilża włosy, zero obciążenia :)

Znacie? Używacie?

Pozdrawiam Was :)

12 komentarzy :

  1. Przyznam się, że o tym nie słyszałam, ale jeśli ma ładnie podkręcić moje byle jakie loki, to na pewno spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie się nie sprawdza. Robiłam kilka podejść i nie jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sie nigdy nie chce go robic hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię żel lniany. Niezastąpiony do stylizacji, z moich włosów ciężko wyczarowac trwałe loki, a z zelem lnianym wytrzymują nawet 2 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znamy, używamy, uwielbiamy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No pewnie, znamy i kochamy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie próbowałam, zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. znam, bo go piję codziennie prawie :P
    na włosy ze 2 razy dawałam tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo fajny sposób, nie słyszałam o czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kosmetyki więc obserwuję:)!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)