,

wtorek, 31 lipca 2012

Pielęgnacja moich włosów - aktualizacja + prośba

Naszła mnie chęć zmiany pielęgnacji włosów :)

Przez ostatni miesiąc:

  •  myłam szamponem  Natura Siberica, Organiczny szampon dla włosów suchych. Ochrona i odżywienie klik 
  •  używałam odżywki Natura Siberica. Organiczna odżywka do włosów suchych. Ochrona i odżywienie klik wraz z Garnier Fructis Nutri-Gładki. Odżywka wzmacniająca. klik
  •  po tym płukanka zakwaszająca  z kwasku cytrynowego, 
  •  żel lniany (nie zawsze) klik 
  • żel z Joanny klik


Zauważyłam, ze po tych ruskich specyfikach moje włosy straciły odrobinę na nawilżeniu, więc moja pielęgnacja na najbliższy czas zapowiada się w następujący sposób:

Mycie: Odżywka Isana z olejkiem babassu klik , a co 2-3 tygodnie Eco Spa: Baza szamponowa klik

Odżywka d/s:  Garnier Fructis Nutri-Gładki. Odżywka wzmacniająca klik /
Garnier Naturalna Pielęgnacja Odżywka do włosów zniszczonych Awokado i masło karite (dawno jej nie używałam) klik
Płukanka zakwaszająca: obowiązkowy punkt!. Płukanka z kwasku cytrynowego. Z niej nigdy nie zrezygnuję :)
Odzywka b/s / stylizator: żel lniany klik



Kochani! Mam do Was prośbę.

Chcę jutro zamówić suszarkę, ale waham się między dwoma:
  • Remington AC5011 Pearl Dryer klik
  • Remington AC 5000 Luxe Dryer klik
Którą wybrać?

Ta pierwsza ma jakąś powłokę perłową (nie wiem czy ma jakiś wpływ na włosy) a ta druga turmalin (wytwarza jony ujemne, by włos był gładki itp), dwie mają jonizację (działającą jak turmalin)  jednak przy dwóch napisane jest, że wytwarzają o ok. 90% więcej jonów niż inne suszarki :D Masło maślane :D
O tej perłowej słyszałam już parę opinii (same pozytywne) a o tej drugiej żadnej :(


Pomożecie? :D


29 komentarzy :

  1. ale masz piękne włosy kochana :) cudne są te loczki :) co do suszarki to nie znam ani tej ani tej, więc nie mogę Ci pomóc :(
    p.s.
    dziękuję za milusiński komentarz :)
    zapraszam częściej :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dla mnie są one przeciętne, chyba za dużo od nich wymagam :D
      Na pewno będę częściej wpadać :*

      Usuń
  2. Na suszarkach się nie znam, ale łączę się z Tobą i też zmieniam program pielęgnacji włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy!!
    A co do suszarki to nie wiem, bo nie używam i nie wiem jakie dobre

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę śliczne włosy!*.*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardziej polecam tą drugą suszarkę :) pracuję w sklepie i widzę że ten drugi model lepiej się sprzedaje i często go chwalą

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam lokówkę z tej serii perłowej Remingtona i jestem strasznie zadowolona, nie ma mowy o jakimkolwiek paleniu włosów. Kosmyki są gładkie, a efekt utrzymuje się przerażająco długo, bo nawet po całym dniu i calej nocy, włosy są idealnie poskręcane. Więc ja polecam Ci tą perłową. Widocznie te perły coś tam dają! :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne włosy!:) Powiedz coś o tej płukance zakwaszajacej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo coś uskubię na ten temat ;)

      Usuń
  8. Suszarek nie używam i nie znam się na nich (więc tu w żaden sposób nie pomogę), ale zastanawiam się jak osiągnęłaś taki stopień nawilżenia (na zdjęciu w każdym razie Twoje włosy wyglądają na bardzo nawilżone), nie mogę się napatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Aby nawilżyć włosy, naprawdę trzeba sporo czasu, przynajmniej parę miesięcy :) ale warto czekać :)
      Nawilżone to one raczej są, choć nie zawsze się ładnie układają i ładnie prezentują :)

      Usuń
  9. Włosy ładniutkie!
    Co do suszary nie pomogę, bo nie używam:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ja dawno nie widziałam twoich włosów. :)
    jak dla mnie, tak samo piękne. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba się skuszę na tą odżywkę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana chyba nie muszę powtarzać jak bardzo kocham Twoje włosy ;) cudne!
    przy okazji sama zaczynam przygodę z włosowym blogiem, gdzieś trzeba dać upust swojemu maniactwu :D
    tażke zapraszam do mnie ;*
    Aleksandriiia

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne loczki !:)..obserwuję i pozdrawiam Aniela :]

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)