,

środa, 11 lipca 2012

Olej z nasion brokułu

Od producenta:

Naturalna alternatywa dla silikonu w szamponach i kondycjonerach. Dodaje włosom połysk i blask.

Olej z nasion brokułu zimnotłoczony zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe NNKT, które są niezbędnym elementem diety człowieka. NNKT obniżają poziom złego cholesterolu LDL bez równoczesnego redukowania poziomu HDL. Olej ten bogaty jest również w witaminy takie jak: A, C, K ponadto zawiera potas, żelazo, wapń.

Używając olej z nasion brokułu zyskujemy większe nawilżenie naszej skóry, staję się ona odżywiona, gładka i miła w dotyku.

Stosowanie tego oleju na włosy sprawia, że nabierają one blasku, zwiększa się ich połysk jak po zastosowaniu profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich, a w dodatku nie obciąża ich i nie pozostawia tłustego filmu.

Zalecane dozowanie

Może być stosowany bezpośrednio na skórę, włosy, dobrze się wchłania.
Może być stosowany jako dodatek do kosmetyków 5 - 20%

Polecany do typu skóry: Skóry suchej, skóry normalnej

Aplikacja: Produkty do włosów (szampony, kondycjonery), Produkty do stylizacji włosów, balsamy, kremy, produkty do ust

INCI:
Brassica oleracea italica (Broccoli) Seed Oil

Pozyskiwanie: tłoczenie na zimno, nierafinowany
Pochodzenie:  Polska
Postać: klarowny ciemnozielony olej o charakterystycznym zapachu brokułu

Przechowywanie:
W szczelnie zamkniętych pojemnikach, unikać kontaktu ze światłem i powietrzem. Optymalna temperatura przechowywania to 4-10 ºC.
Dostępność: ECOSpa klik
Pojemność: 10 / 30 / 50 / 100 ml.
Cena: 5,90 / 14,50 / 21,50 / 34,50 zł

Moja opinia:
Na włosach nie czułam żadnej różnicy po nim, jednak lubię używać go do  ciało. Fajnie nawilża. Zapach ma niewyczuwalny, bynajmniej ja nic nie wyczuwam :D Szybko się wchłania.

Znacie ten olej? :)


No to możliwe, że to ostatnia notka przez najbliższe 3 tygodnie :( O 13 wyjeżdżam :)



8 komentarzy :

  1. Nawet nie wiedziałam, ze jest taki olej

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Miałam napisać to samo, bo w sumie też pierwsze słyszę :D

      Usuń
    2. A już myślałam, że to tylko ja jestem zacofana :D

      Usuń
  3. Świetny blog będę tu wpadać częściej ( obserwuję ♥ )

    Ps . Może masz ochotę na wspaniały zestaw For Away firmy Avon jest to spaniały kuszący zestaw ♥ http://sandra-lip.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html zobacz sama ; * ♥

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. love your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o oleju z brokułów :D Ostatnio staję się maniaczką olejowania, więc takie posty przyczyniają się do szybkiego wycieku pieniędzy z mojej kieszeni ;)

    Ja dzisiaj zaczęłam swoją przygodę z kosmetycznym blogowaniem, więc także zapraszam :)

    http://riki-tiki-kosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)