,

czwartek, 5 lipca 2012

Naturalis - współpraca + pytanie do Was

Tym razem zaczęłam współpracę z firmą Naturalis klik

Pani Urszulo, bardzo dziękuję za przesyłkę i zaufanie :)

Otrzymałam:
ulotki informacyjne:


oraz próbki kremów:



1. Naturalis BRZOZA Krem betulinowy przeciwzmarszczkowy
2. Naturalis WIESIOŁKOWY Krem nawilżający 
3. Naturalis ARONIA Kuracja dzienna Krem nawilżający

Pierwszy przetestuje moja Mama, natomiast dwa kolejne ja :)



Kochane, chcę Wam podziękować za obserwację! Jest Was już ponad sto!
Myślę o jakimś rozdaniu, tylko teraz pytanie: co by Was zainteresowało? :)

Piszcie w komentarzach :)

Miłego dnia! :)



11 komentarzy :

  1. Gratuluje współpracy! :)
    Rozdanie mówisz? Nie mam pojęcia, może inne niech coś podrzucą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Każda propozycja się liczy :)

      Usuń
  2. Gratuluję współpracy :)
    Z chęcią wezmę udział w rozdaniu, ale nie mam żadnego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:) A rozdanie. Hmm.. Może produkty do ciała na lato?:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)