,

wtorek, 10 lipca 2012

Hydrolat różany - bułgarski

Od producenta:


Destylat wodny z płatków róży

Działa łagodząco, relaksująco i przeciwzapalnie. Zastosowana jako tonik albo mgiełka doskonale odświeża skórę. Wspomaga jej ukrwienie, przywraca kwaśny odczyn skóry, łagodzi podrażnienia i doskonale nawilża. Cera po jej zastosowaniu uzyskuje różaną świeżość. Może być stosowana do całodziennego nawilżania cery i odświeżania makijażu zarówno latem jak i zimą. Kompresy z wody różanej zmniejszają zaczerwienienie twarzy i zmęczenie oczu. Z tego względu woda różana jest cennym składnikiem płynów do demakijażu oczu.
Używana jako składnik w preparatach do pielęgnacji skóry wrażliwej z problemami naczynkowymi, z nadmiernym wydzielaniem sebum; regenerujących dla uszkodzonej, przesuszonej.
Postać: bezbarwny, przezroczysty płyn, możliwy jest naturalny osad. Zapach charakterystyczny dla róży.

Skład: 

Rosa Damascena Flower Water - woda różana bułgarska
Citronellol - alifatyczny alkohol terpenowy. Imituje zapach róży i geranium
Geraniol - nienasycony alkohol alifatyczny z grupy terpenów. Imituje zapach pelargonii
Phenoxyethanol - substancja konserwująca

Pojemność: 200 / 400 ml.
Cena: 11,90 /22,90 zł
Dostępność:  ZSK klik
Moja opinia: Nie lubię go! Nie lubię go ze względu na zapach- jest strasznie słodki i mdlący. Jakiegoś ogólnego działania nie zauważyłam, - tak to zwykle z hydrolatami mam.Więcej się na niego nie skuszę, wymęczę tylko tą buteleczkę i zamawiam inny.

10 komentarzy :

  1. Mam ten hydrolat ale jakoś rzadko używam, coś nie wierzę w hydrolaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, też nie wierzę :) Używam jako zwykły tonik, bez jakiś większych wymagań :)

      Usuń
  2. Nigdy jeszcze nie testowałam hydrolatu. Może kiedyś spróbuje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różanego hydrolatu nie mam, ale ostatnio myślę o tym aby taki sobie zakupić. Mam oczarowy i z pszenicy samopszy. Oczarowym jestem zachwycona :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam tego ale mam ten oczarowy --- sama nie wiem czy cos dziala - tez nie widze tego zbytnio - ale go lubie - czasem spryskuje nim twarz .... ale zapach mi oczarowego akurat odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przy następnym zamówieniu skusze się na oczarowy :)

      Usuń
  5. Nigdy jeszcze nie testowałam hydrolatu

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również nigdy czegoś takiego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Różanego nie miałam jeszcze, ale kusi ze względu na zapach:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)