,

poniedziałek, 30 lipca 2012

Dax Cosmetics Perfecta Spa. Cukrowy peeling do ciała regenerujący. Masło kakaowe + olej z gardenii.

Od producenta:
Cukrowy peeling co ciała o właściwościach złuszczających i wygładzających.
Naturalne kryształki cukru usuwając martwe komórki naskórka, idealnie wygładzają powierzchnię skóry i niwelują wszelkie niedoskonałości.
Masło kakaowe i olej z gardenii, przyspieszają proces odbudowy naskórka, znakomicie regenerują, nawilżają i zapobiegają wysuszaniu skóry.
Peeling, regulując mikrokrążenie, ujędrnia i odmładza skórę, a kakaowy zapach poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. 

Skład:
Paraffinum Liquidum - parafina ciekła, emolient
Sucrose - cukier trzcinowy, rozjaśnia i odkaża skórę
Silica - krzemionka, substancja czyszcząca 
PEG-40 Hydrogenated Castor Oil - polioksyetylenowany 40 molami tlenku etylenu uwodorniony olej rycynowy, niejonowa substancja powierzchniowo czynna,  odtłuszczająca usuwająca zanieczyszczenia tłuszczowe z powierzchni skóry.
Prunus Armeniaca Seed Powder - olej za słodkich migdałów, emolient
Juglans Regia Shell Powder - ekstrakt z łupiny orzecha włoskiego, zawiera dużo witaminy C, ma działanie przeciwbakteryjne, przeciwzapalne, ściągające, przeciwzmarszczkowe i kojące.
Prunus Amygdalus Dulcis Seed Powder - ekstrakt ze słodkich migdałów, surowiec bogaty w węglowodany i proteiny, doskonale nawilża, zmiękcza skórę, łagodzi podrażnienia
Parfum - zapach
Theobroma Cacao Seed Oil Butter - masło kakaowe, emolient
Cocos Nucifera Oil - olej kokosowy, emolient
Gardenia Tahitensis Flower Extract - olej z gardenii, wygładza, nie dopuszcza do tego, by skóra się łuszczyła. 
Tocopherol - witamina E
Sodium Propylparaben - sól sodowa propylparabenu, konserwant

Dostepność: Rossmann 
Pojemność: 225 ml
Cena: ok. 15 zł. 
Moja opinia: Moje pierwsze wrażenie po otwarciu-piękny zapach! Delikatny, niedrażniący.  Skóra po nim jest wyraźnie gładsza i nawilżona. Pozostawia na ciele delikatną powłoczkę. Peeling jest dość drobny, fajnie ściera naskórek. Dość wydajny. Na pewno wypróbuję jeszcze inne zapachy :)

Używałyście tego peelingu? A może polecicie jakieś inne? :)


Miłego dnia :)


15 komentarzy :

  1. miałam z tej serii peeling waniliowo-pomarańczowy:) fajnie ścierał, ale nieziemsko drażniła mnie ta powłoczka, która zostawała po nim na skórze

    OdpowiedzUsuń
  2. ja polecam Ci peeling z Lirene Antycelulit

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Drogie nie są. Myślę, że warto wypróbować :)

      Usuń
  4. oo to spróbuję:) Uwielbiaam mocno pachnące peelingi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jakoś super-mocno nie pachnie, ale bardzo ładnie i delikatnie :)

      Usuń
  5. Ja mam z tej serii masełko. Mają bardzo ładny zapach i cena też spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam( mam na ostatni raz jeszcze :) z perfecty marcepanowy :) strasznie go polubiłam :) recenzja na moim blogu http://testujemykosmetyczki.blogspot.com/2012/07/cos-dla-ciaa.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam peelingi z perfecty, ale tego konkretnie jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno zapach jest prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam, ale kusi - domyślam się, że pachnie czekoladą i cukrem, mniam :)

    Na ogół używam kosmetyków do ciała polskiej produkcji, najlepszym peelingiem jest ten gruboziarnisty Joanny - nie zostawia filmu, ale zdziera świetnie, polecam, jeśli jeszcze nie próbowałas: http://www.joanna.pl/produkty/twarz-i-cialo/pielegnacja-ciala/fruit-fantasy/hawajski-ananas-gruboziarnisty-peeling

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)