,

czwartek, 21 czerwca 2012

Zapowiedź :D

Zrobiłam zamówienie na http://kalina-sklep.pl/.
Jest to sklep, który sprowadza rosyjskie, organiczne kosmetyki do Polski.

Póki co, skusiłam się na:

- ZATRZYMANIE MŁODOŚCI. LEKKI KREM NA DZIEŃ. ORGANICZNY DO 35 ROKU ŻYCIA klik

- AKTYWNE ODMŁODZENIE KREM NA DZIEŃ POWYŻEJ 50LAT ORGANICZNY (dla Mamy) klik

- ORGANICZNY SZAMPON DLA WŁOSÓW SUCHYCH. OCHRONA I ODŻYWIENIE. BEZ SLS. 400 ml klik

- ORGANICZNA ODŻYWKA DLA WŁOSÓW SUCHYCH. OCHRONA I ODŻYWIENIE. 400 ml (niestety, nie podam linku, bo produktu już najwyraźniej nie ma na stanie)

Za jakiś czas spodziewajcie się ich recenzji :)

Przy okazji, zachęcam Was do głosowania na włosy, które się Wam najbardziej podobają :)
http://apps.heureka.pl/nivealongrepair/blog35f2333cac4/browse 

3 komentarze :

  1. Nie, tylko nie kolejny fajny sklep z kosmetykami
    :(
    Ale i tak czekam na recenzję, zwłaszcza tego kremiku do 35 r.ż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dodałam tą funkcję obserwatora! :) Możesz dołączyć, ja również do Ciebie dołączam i dodaję do listy czytelniczej.

    Adres mojego bloga: nancynan93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)