,

czwartek, 7 czerwca 2012

Tag - co lubię?



Tag - co lubię?


Zostałam po raz pierwszy otagowana! :D

Zasady TAGa Lubię TO!: 
1. Banerem jest wklejone zdjęcie.
2. Napisz kto Cię otagował.
3. Wypisz wszystkie drobne rzeczy, które przychodzą Ci do głowy, które lubisz,
 które czynią Cię szczęśliwą, te wszystkie drobnostki, dla których warto żyć. 
Szczególnie te najdrobniejsze i te, które wydają się zbyt banalne, by je wymienić, 
ale które poprawiają Ci humor.
4. Otaguj kilka osób.




Otagowała mnie: M.ina (Dziękuję Ci :* )

Co czyni mnie szczęśliwą:
-przebywanie ze znajomymi
-słuchanie fajnej nutki
-gdy jem coś dobrego
-gdy po umyciu, wyjdą mi fajne włosy :D
-gdy śpię
-gdy świeci słońce

Taguję: 
W I Z A Ż O W N I A http://wizazownia.blogspot.com/
Kinga  http://szalone-zycie-kingi.blogspot.com/



7 komentarzy :

  1. To był też mój pierwszy tag, czułam się super, jak przeczytałam, że ktoś mnie otagował ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz i obserwację mojego bloga:)
    Również obserwuję,pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. muzyka też sprawia że jestem szczęśliwa.:D obserwuje i zapraszam.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za otagowanie. W wolnej chwili na pewno zrobię go u siebie

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)