,

czwartek, 7 czerwca 2012

Półprodukty kosmetyczne

Witam Was!

Dzisiaj przedstawię Wam półprodukty kosmetyczne, które aktualnie posiadam :)



1. D-pantenol
2. Keratyna hydrolizowana
3. L-cysteina
4. Gliceryna roślinna
5. SLP - emulgator
6. Olejek lawendowy
7. Wyciąg z aloesu skoncentrowany 10x

Półprodukty zazwyczaj kupuję na ZSK Klik lub mazidlach Klik

Postaram się je wszystkie z czasem zrecenzować :)

Używacie? Jakie polecacie? :)

Jutro dodam notkę o moich włosach i  ich pielęgnacji :)


I na końcu mój dzisiejszy obiadek :D
Spaghetti Bolognese :D
Było pyszne :)
Też lubicie dużo sera? :)





Pozdrawiam Was ciepło :)


14 komentarzy :

  1. uuu chętnie przeczytam o pielęgnacji włosów, bo jestem świeżo po farbowaniu końcówek (ombre) i muszę kupić sobie jakąś dobrą odżywkę :D

    obserwuję i liczę na rewanżyk :*

    buziole! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrecenzuj te półprodukty koniecznie, chciałabym się dowiedzieć, które będą dobre i dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zrecenzuję w najbliższym czasie :)

      Usuń
  3. Ja także czekam a recenzję. PRzymierzam się do ich kupna już od jakiegoś czasu. A co do jedzonka to dużo sera jest mile widziane :)
    Dodaję do Obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam mniam! obiadek świetny ;)

    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziękuję za obserwowanie mojego bloga, oczywiście odwdzięczam się i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za obserwowanie mojego bloga- obserwuję również :)
    Powodzenia w pisaniu bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale bym zjadła takie spagetti ;O :<


    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z półproduktów zdecydowanie keratyna,aloes i d-panthenol:)a Spaghetti Bolognese uwielbiam i duużo sera obowiązkowo:D
    Pozdrawiam ciepło;)
    Czarodziejka335

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś otagowana ;)

    http://moje-spojrzenie-na-swiat.blogspot.com/2012/06/tag-co-lubie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio powiedziałam sobie że biorę się za moje włosy i zaczęłam stosować maseczki z olejku rycynowego+nafta kosm.+żółtko+sok z cytryny.Zobaczymy za jakiś czas jaki będzie efekt:)
    Spaghetti to jedno z moich ulubionych dań i oczywiście musi być ser:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś mam opory przed nakładaniem rycyny na całe włosy :D

      Usuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)