,

wtorek, 12 czerwca 2012

Podział olei ze względu na wnikanie

Dziś przedstawiam Wam podział olei ze względu na wnikanie oraz parę przedstawicieli:

Oleje nasycone:
- olej kokosowy
- olej babassu
- masło shea
- masło kakaowe

Oleje jednonienasycone:
- olej z orzechów włoskich
- olej z orzechów macadamia
- olej sezamowy
- olej arganowy


Oleje wielonienasycone:
- olej z orzechów włoskich
- olej słonecznikowy
-  olej lniany
- olej konopny
- olej z wiesiołka

Jaki rodzaj Wam najbardziej odpowiada? Który nie pasuje?

Pokażę Wam od razu jakie wczoraj kupiłam sobie kolczyki w Rossmannie :)



Pozdrawiam Was Kochane! :)

17 komentarzy :

  1. Znalazłam bloga na blogrollu. Bardzo przyjemny :-) Ja również dopiero raczkuje. Zapraszam do mnie: mormyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się na tych olejkach nie znam i nie wiem jaki jest najlepszy. :\
    A co do kolczyków to są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ! : )
    Odwdzięczam się i obserwuję. <3
    iliketosleep-xoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A czym się różnią pierwsze od drugich bo nie widzę różnicy w nazwie?
    I o co chodzi z ta wchlanialnoscia?

    Serdecznie zapraszam na rozdanie do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kolczyki:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne kolczyki. <3 zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolczyki ciekawe czy u mnie w Rossmannie są takie.Obserwuje i zapraszam do mnie http://zakupoweszalenstwoanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie są :)Ja je wyłapałam na przecenie za 5 złotych :) -50% :D

      Usuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)