,

piątek, 22 czerwca 2012

Paczka od kalina-sklep

I dotarła do mnie paczuszka od kalina-sklep Klik :) Dobrze, ze przyszła już dziś, bo weekend się zaczyna i bym czekała do poniedziałku :) Ale do rzeczy :)
Muszę przyznać, ze paczka była bardzo dobrze zabezpieczona! Pudełko było całe oklejone taśmą



A każdy produkt był zawinięty w folię tak jak ten:

I w końcu moje zamówienie:


Od lewej:
1. ORGANICZNA ODŻYWKA  DLA WŁOSÓW SUCHYCH. OCHRONA I ODŻYWIENIE. BEZ SLS 400ml
2. ORGANICZNY SZAMPON DLA WŁOSÓW SUCHYCH. OCHRONA I ODŻYWIENIE. BEZ SLS. 400ml Klik
3.  ZATRZYMANIE MŁODOŚCI. LEKKI KREM NA DZIEŃ. ORGANICZNY DO 35 ROKU ŻYCIA Klik
4. AKTYWNE ODMŁODZENIE KREM NA DZIEŃ POWYŻEJ 50LAT ORGANICZNY Klik

14 komentarzy :

  1. Testuj i szybko pisz czy warto kupić

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ochotę na kilka rzeczy z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I znów ten krem do 35 r.ż! Testuj jak najszybciej, bo coś mi się wydaje, że chcę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakupy :) Sama zaraz obejrzę ich ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ofertę mają super, porównując skład do ceny :)Szczerze, to jeszcze nigdzie nie spotkałam kremu w 98%-ach organicznego za 19,90 :)

      Usuń
  5. Jestem ogromnie ciekawa tych kosmetyków ;))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na opinię tych cudownych zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe produkty :)zaglądnę na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czkam na recenzje szmponów :P

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)