,

niedziela, 3 czerwca 2012

Odżywka Isana z olejkiem babassu

Witam Was :)

W dzisiejszym poście prezentuję Wam odżywkę rossmannowską. Używam ją już od bardzo dawna.

 Co obiecuje producent:

Odżywcze składniki pielęgnacyjne wzbogacone olejkiem babassu wzmacniają włosy. Długotrwałe wygładzenie i łatwe rozczesywanie kręconych i niesfornych włosów. Wysokiej jakości aktywne substancje ze specjalnym składniekiem zapobiegającym puszeniu się włosów długotrwale wygładzają niesforne i kręcone pasma włosów dodając im elastyczności. Włosy łatwo się rozczesują i nabierają olśniewającego połysku. Miły zapach uprzyjemnia mycie włosów.
Skład: 
Aqua-woda
Cetearyl alcohol-alkohol cetearylowy, nawilża
Glycerin-gliceryna, nawilża
Cetrimonium Chloride-substancja antystatyczna, wygładzająca
Bis-diglyceryl Polyacyladipate-2- półstały emolientskładnik konsystencjotwórczy, czasami stosowany jako zamiennik lanoliny
Orbignya Oleifera Oil-olejek Babassu, zabezpiecza przed ucieczką wody z włosa
Behentrimonium Chloride-konserwant, substancja antystatyczna
Hydroxyethylcellulose-zagęszczacz
Isopropyl Alcohol-środek rozpuszczający
Sodium Benzoate-konserwant
Potassium Sorbate-konserwant,
Parfum-zapach
Citric Acid-kwas cytrynowy-konserwant, 
Sodium Hydroxide-wodorotlenek sodu, utrzymuje odpowiednie pH

Cena: ok. 6 zł
Pojemność:  400 ml. 
Konsystencja: Dość gęsta, kremowa
Zapach: Delikatny
Opakowanie: plastikowa butelka
Dostępność: Rossmann

Moja opinia:
Odżywka do której zawsze powracam :) Może nie jest powalająca w działaniu, ale idealnie myje mi się nią moje kręcone włosy.Za takie pieniądze warto wypróbować :) Lubię ją tuningować z półproduktami.

Używałyście jej? Jak wrażenia? :)


6 komentarzy :

  1. uwielbiam! swojego czasu namiętnie używałam odżywkę z Isany ale tą z jedwabiem :) idealna do kręciołków

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie zakręcona, ale odżywkę również posiadam i wpadam w zachwyt coraz bardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaką odżywkę polecasz? Właśnie skończyła mi się moja i zastanawiam się nad kupnem innej, szampon również zmieniłam. Zastanawiałam się właśnie nad tą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta niestety jest już wycofana :( Polecam z Garniera z olejkiem karite albo z Fructisa :) Mi one bardzo odpowiadają :)

      Usuń
  5. te odżywki są rewelacyjne :) nakładam je zawsze podczas kąpieli.... po ok. 20 minutach zmywam:) o problemach z rozczesywaniem czy plątaniem sie włosów można zapomnieć !!! =))

    pozdrawiam A :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)