,

środa, 27 czerwca 2012

Masaż głowy pobudzający wzrost włosów




Masaż towarzyszy myciu głowy i zabiegom pielęgnacyjnym. Jego celem jest regulacja pracy gruczołów łojowych, pobudzenie krążenia w naczyniach krwionośnych, dzięki czemu dotlenia cebulki włosowe. Poza tym wspomaga działanie na włosy i skórę głowy substancji kondycjonujących i regenerujących. Rozluźnia napięcie skóry i wprowadza w stan relaksu.

Zanim przejdziesz do masażu, zapoznaj się z kilkoma zasadami:

- kierunek ruchów rąk powinien przebiegać zgodnie z ułożeniem mięśni głowy( jest to 5 podłużnych płatów- od czoła do karku i od skroni), a czas trwania zabiegu powinien trwać około 5-7 minut,
- osoba, która wykonuje masaż, powinna mieć krótkie paznokcie, aby nie zadrapać skóry głowy,
- w pewnych przypadkach masaż głowy nie jest wskazany. Są to stany zapalne skóry głowy, nadprodukcja gruczołów łojowych oraz zniszczone włosy.

1. Przesuń dłonie od płatów skroniowych przez boki aż do tylnej części głowy.
2. Następnie same palce przesuwaj w dół w kierunku szyi.
3. Przesuń dłonie w kierunku karku, dociśnij całe dłonie i przez chwilę lekko uciskaj.
4. Czoło masuj okrężnymi ruchami opuszkami palców. Granicę czoła i porostu włosów możesz delikatnie drapać.
5. Opierając jedną rękę na karku palcami drugiej przesuń wzdłuż przedziałków od środka głowy w kierunku karku.
6. Dotykając jedną dłonią potylicy podeprzyj głowę jednocześnie lekko naciskając drugą dłonią czubek głowy.
żródło: www.handsomemen.pl


Próbowaliście masować głowę? Zauważyliście jakieś efekty? :)

Pozdrawiam Was serdecznie :)

14 komentarzy :

  1. Masowałam codziennie przez miesiąc po 15 minut i byłam zadowolona. Wtedy włosy urosły bardzo, bardzo dużo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Super efekt! Chyba też zacznę się masować :) Parę razy próbowałam, ale szybko mi przechodził zapał :D

      Usuń
    2. Skąd ja to znam. Czasami tak mi się nie chciało, ale sie zmuszałam i masowałam.

      Usuń
  2. Ja masuję i używam olejku khadi, który regeneruje włosy i przyspiesza ich wzrost. Nie wiem czy to zasługa olejku czy masażu, ale widzę efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masaż daje spore efekty , kiedyś robiłam taki ręczny , ale z czasem zastąpiłam go masażerem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, bardzo przydatny:D Zachęca do spróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice!!



    Check out my Blog Hyyperlic, if you want ;-)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja masuję od 3 Lutego :)) Wow jak szybko minęły te 3 tygodnie :D Równocześnie piję drożdże, przyrost sprawdzam na podstawie długości grzywki, ale trudno to dobrze obliczyć. I robię sobie co ok 10 dni zdjęcia z kamerki, żeby patrzeć jak grzywka coraz dłuższa się robi. Niesamowicie szybko coraz dłuższa jest :)) A do masażu się tak przyzwyczaiłam, że chce mi się go robić cały czas :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam włosy do szyi i zamieżam mieć dłuższze i może ten masaż pomoże <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja masuję skórę głowy wraz z zaaplikowaną odżywką na porost włosów. Świetnie się u mnie sprawdza. Czuję się wtedy zrelaksowana :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)