,

środa, 20 czerwca 2012

Garnier Naturalna Pielęgnacja Odżywka do włosów zniszczonych Awokado i masło karite

Odżywka do której zawsze wracam, od około roku :)

Od producenta:

Odżywka do włosów zniszczonych z nowej linii Garniera `Naturalna Pielęgnacja` wzbogacona ekstraktami z olejku z awokado i masłem karité. Producent obiecuje że włosy po użyciu odzywki będą łatwiejsze w rozczesywaniu, odzywione, niewiarygodnie miękkie i błyszczące. Odżywka ma gładką i kremową konsystencję, która nie obciąża włosów.

Skład: 
Aqua/Water - woda
Cetearyl Alcohol -   alkohol cetearylowy, nawilża, substancja konsystencjotwórcza, wpływa na lepkość gotowego produktu i poprawia właściwości użytkowe
Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil -  olej palmowy o właściwościach odżywczych, nawilżających, wygładzających, tonizujących itd.
Behentrimonium Chloride -  subastancja aktywnie myjące, ma działanie wygładzające, dzięki któremu włosy odzyskują swój blask, miękkość i gładkość jest środkiem ułatwiającym rozczesywanie i zapobiegającym elektryzowaniu się włosów
Cl 15985/Yellow 6 - barwnik
Cl 19140/Yellow 5 - barwnik
Stearamidopropyl Dimethylamine -  składnik o kilku właściwościach, m.in. odżywia włosy, działa antystatycznie, a dzięki zmniejszaniu napięcia powierzchniowego ułatwia rozprowadzanie kosmetyk
Chlorhexidine Dihydrochloride - konserwant
Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil - olej awokado, ma silne właściwości wygładzające i regenerujące
Citric Acid - kwas cytrynowy, to utrzymania prawidłowego pH kosmetyku
Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter masło shea, nawilża, naturalna ochrona przed UV  
Hexyl Cinnamal - substancja zapachowa
Glycerin - gliceryna, ma działanie nawilżające 
Parfum/Fragrance (FIL C39789/1) - zapach

Cena: ok. 10 zł.
Pojemność: 200 ml.
Dostępność: Rossmann
Konsystencja: w sam raz, nie za rzadka, 

Moja opinia:
Jak widać po składzie, oleju awokado i masła shea jest tyle, co kot napłakał, jednak lubię tę odżywkę. Fajnie nawilża włoski, cena jest adekwatna do jej działania. Pięknie pachnie :) Zawsze ją nakładam po myciu na zmianę z Garnierem Fructis Nutri-Gładki (niedługo też ją zrecenzuję). Wydajność średnia, chociaż ja lubię nakładać dużo odżywki na włosy. Wolna od silikonów, a dość ciężko znaleźć taką odżywkę w drogeriach, a przy tym dość odżywczą. 
Podsumowując: Droga nie jest, można wypróbować :)

Mieliście z nią do czynienia? :)

Od razu chwalę się moja paczką, która wczoraj do mnie przyszła z ZSK :D


                                                     
                                                    A w niej: 




1. Baza do masek peel-off
2. Hydrolat z róży bułgarskiej
3. Olej makadamia organiczny
4. Korund-mikrodermabrazja
5. Kwas jabłkowy

Chyba dziś dziś wypróbuję korund i bazę peel-off :D a olej awokado pójdzie na włosy :)

U mnie pogoda brzydka. Pochmurno, szaro, tyko iść spać :) A jak u Was? :)

31 komentarzy :

  1. u Nas z kolei strraszny upał :) udało mi się poleżeć na leżaku poczytać książkę i przy okazji opalić moje blade jak mleko nogi ;) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę, ja uwielbiam się opalać :D

      Usuń
  2. Nie mialam z ta odzywka do czynienia, ale po Twojej recenzji chetnie wyprobuje.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie cały dzień świeci słoneczko :D
    Również poobserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam tą odżywkę, dla mnie taka sobie :) gładkie włosy były, miękkie w dotyku.. kupiłam ją za 4,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra odżywka, zużyłmam chyba 2 butelki do tej pory :) kupię na pewno ponownie

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tą odżywkę kilka razy i chętnie do niej powracam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również obserwuje :) Przez przypadek usunęłam twój komentarz (a właściwie dwa). Mam nadzieję,że się nie pogniewasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało :) Dziękuję :)

      Usuń
    2. Jednak się znalazł :D Ale robie zamieszanie :)

      Usuń
  8. oo, to i ja spróbuje:) Jak skończy się moja z Ziaji:)
    Ile zapłaciłaś za cały zestaw z ZSK?:)
    Pozdrawiam, kosmetykinastolatki-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta odzywka mnie kusi :( Ale póki co mam jeszcze tą z artiste - ma lepszy skład (ta różowa) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz jak ci się podobają te kosmetyki z paczki jestem ciekawa ich działania :)
    Zmiana adresu bloga, zapraszam :) Pozdrawiam :)
    http://asia-wish-dream-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog ;)

    Zapraszam do sb:

    http://ann-fashion-model.blogspot.com/

    + obserwuje mogę liczyć na to samo ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama też przymierzam się do zrobienia zamówienia w ZSK, napisz koniecznie jak sprawdzą się produkty, które kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki Kochana za odwiedzinki, właśnie wypociłam nowego posta o zmianie pielęgnacji cery na naturalną:) Zapraszam:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze tej odżywki... Teraz rozejrzę się za nią:)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie gorąco :D
    zawiodłam się na produktach z garniera i jak narazie je odstawiłam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Garniera używam tylko tej i fructisowej odżywki - po prostu unikam silikonów a reszta je niestety ma :(

      Usuń
  16. Kiedy robimy sesję upiększającą? ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nią myję obecnie włosy i jestem zadowolona, zapach ma nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja osobiście nie jestem zadowolona z tej odżywki, nie wpłynęła na stan moich włosów, równie dobrze mogłabym jej nie nie używać.Kupiłam ja pierwszy i ostatni raz. Jedyny plus to zapach i cena, ale to za mało

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, ja wczoraj ją kupiłam, zobaczę jak u mnie się sprawdzi ;D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)