,

sobota, 23 czerwca 2012

Garnier Fructis Nutri-Gładki. Odżywka wzmacniająca.

Druga moja odżywka, do której zawsze wracam :)

Słowa od producenta:
Specjalnie opracowana do włosów suchych, szorstkich i trudnych do wygładzenia, odżywka wzmacniająca Fructis Garnier Nutri - Gładki ułatwia rozczesywanie włosów, zapewnia im miękkość i wygładzenie. Doskonałe uzupełnienie szamponu Garnier Fructis Nutri - Gładki, ułatwia rozczesywanie, odżywia i łagodzi włosy. Jego formuła odżywia włosy od nasady oraz działa wewnątrz włókna włosa, aby wzmocnić i wygładzić włosy aż po końce. Twoje włosy są niezwykle miękkie w dotyku i pozostają gładkie na dłużej, nawet podczas wilgotności powietrza.
Niesforne włosy mają już godnego siebie przeciwnika - Garnier Fructis Nutri - Gładki - poskromione włosy nawet przy dużej wilgotności powietrza! Zapomnij o puszeniu się włosów, nawet kiedy powietrze jest bardzo wilgotne.
Zalety:
- wzmocnia włosy,
- chroni włosy przed codziennymi uszkodzeniami,
- wzmacnia włosy od wewnątrz i dodaje blasku na zewnątrz. 
To udowodnione! Garnier Fructis Nutri -,Gładki sprawia, że włosy stają się 5 razy bardziej gładkie*.
* W przypadku stosowania pełnej gamy Garnier Fructis Nutri - Gładki.

Skład:
aqua / water - woda
cetearyl alcohol - alkohol cetearylowy, nawilża, substancja konsystencjotwórcza, wpływa na lepkość gotowego produktu i poprawia właściwości użytkowe
elaeis guineensis oil/palm oil - olej palmowy o właściwościach odżywczych, nawilżających, wygładzających, tonizujących itd.
behetrimonium chloride - substancja aktywnie myjące, ma działanie wygładzające, dzięki któremu włosy odzyskują swój blask, miękkość i gładkość jest środkiem ułatwiającym rozczesywanie i zapobiegającym elektryzowaniu się włosów
niacinamide - niacynamid, witamina B3, nawilża
saccharum officinarum extract / sugar cane extract - ekstrakt z trzciny cukrowej, poprawia nawilżenie
stearamidopropyl dimethylamine - składnik o kilku właściwościach, m.in. odżywia włosy, działa antystatycznie, a dzięki zmniejszaniu napięcia powierzchniowego ułatwia rozprowadzanie kosmetyk
chlorhexidine dihydrochloride - dichlorowodorek chlorheksydyny, działa przeciwbakteryjne, bakteriostatycznie i bakteriobójczo
camellia sinensis extract / camellia sinensis leaf extract - wyciąg z herbaty, stymuluje przepływ krwi, działa ściągająco i antybakteryjnie
benzyl salicylate - substancja zapachowa, konserwant
isopropyl alkohol - rozpuszczalnik
pyrus malus extract / apple fruit extract - ekstrakt z owoców jabłka, działa nawilżająco
persea gratissima oil / avocado oil - olej awokado, ma silne właściwości wygładzające i regenerujące
pyridoxine hci
citric acid - kwas cytrynowy, utrzymuje odpowiednie pH kosmetyku
citrus medica limonum peel extract / lemon peel extract
prunus armeniaca / apricot kernel oil - olej z pestek moreli, bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, zwłaszcza kwasy oleinowy i linolowy, cenny emolient
hexyl cinnamal - substancja zapachowa
glicerin -gliceryna, ma działanie nawilżające
oryza sativa bran/ rice bran - oil olej ryżowy, wygładza, chroni przed wilgocią
parfum / fragrance - zapach


Dostępność: RossmannCena: 11 zł.
Pojemność: 200 ml
Konsystencja: w sam raz, nie jest za rzadka

Moja opinia: 
Składowo jest bogatsza od Garniera klik . Czy lepiej działa? Ciężko mi powiedzieć, bo te odżywki używam na zmianę. Czego jestem pewna? Mam po niej mięciutkie i ,,lejące się" włosy. Jest w miarę wydajna, I co najważniejsze dla mnie: nie zawiera silikonów :D Nie zauważyłam, by jakoś specjalnie wygładzała włosów.
Znacie ją? :)

Ale dziś u mnie piękna pogoda! Tylko pójść na plażę :D

Miłego dnia Wam życzę! :)


15 komentarzy :

  1. Hmm! Moja mama jej używa i też bardzo lubi tą odżywkę! :) Może ja się skuszę? Dziś zobaczę!

    U mnie też piękna pogoda! Tylko posprzątam w domu i gdzieś się wybiorę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam jej ale nie jestem co dokońca przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie jestem przekonana do serii Fructis.
    Jakoś jej unikam. Sama nie wiem czemu

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny masz blog wiesz?Na pewno będę tu częściej zaglądać :D!PS.Obserwujemy??? ^^Buziaaki:*:*!

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę zakupic bo już dawno się na nią czaję :) ale skutecznie mnie powstrzymuje przed zakupem ilość odżywek które mam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy odżywek Garniera, ale za to uwielbiam szampon z drożdżami piwnymi i owoce granatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią używam odżywek Garniera ! Ich produkty zawsze świetnie działały na mnie, zwłaszcza na moje włosy! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki Garniera są dobre i nie drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie serie fructis,teraz czekam na wygrany do testowania fructis z akcji facebookowej:) dodaje do obserwowanych:)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taki sam szamponik, uwielbiam fructisy za ich zapach ;3
    bede wpadac czesciej;3
    dodaje do obserwowanych, zaobserwujesz i mnie? :3

    OdpowiedzUsuń
  11. czytałam bardzo dużo dobrych opinii na jej temat i byłam w dwoch rossmanach i nie ma jej w zadnym :(

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)