,

niedziela, 24 czerwca 2012

Carma Laboratories, Carmex Lip Balm Mint Tube SPF 15 (Balsam do ust w tubce miętowy)

Minął tydzień odkąd używam miętowego balsamu Carmex, który otrzymałam do Pana Pawła do testowania, wiec myślę, ze czas na recenzję :)

Co co mówi o nim producent:
Cierpiący z powodu suchych, popękanych ust Alfred Woelbing wynalazł w USA balsam do ust Carmex® , najlepiej sprzedający się fenomen od ponad 70 lat. Rodzina Woelbing do dziś prowadzi firmę, a Carmex stał się jednym z najbardziej cenionych na świecie balsamów do ust.

Unikalna receptura balsamu Carmex zawiera specjalne składniki, które powodują typowe uczucie mrowienia oznaczające, że Carmex działa skutecznie, kojąc, nawilżając i chroniąc suche usta. Wypróbuj go i przekonaj się, dlaczego jest on ulubionym kosmetykiem do ust gwiazd Hollywood i specjalistów od makijażu na całym świecie.

Wskazówki: Nakładać obficie i równomiernie tak często, jak to konieczne. Po jedzeniu i piciu nałożyć ponownie. Szczególnie wskazane jest życie przed i po wystawieniu na działanie słońca, wiatru czy niskich temperatur. W celu przywrócenia i utrzymania nawilżenia zaleca się stosowanie przed i po nałożeniu pomadki do ust oraz po pływaniu,

Skład:
Petrolatum - wazelina, emolient, substancja konsystencjotwórcza, wpływa na lepkość gotowego produktu i poprawia właściwości użytkowe
Lanolin - lanolina,substancją kondycjonującą skórę, emolient
Ethylhexyl  Methoxycinnamate - filtr UV
Cetyl Esters - syntetyczny wosk, emolient
Theobrama Cacao (Cacao) Seed Butter - masło kakaowe, emolient
Parrafinum Liquid - biały olej mineralny, emolient
Cera Alba (Beeswax) - wosk pszczeli, emolient
Benzophenone-3 - filtr UV
Flavor
Camphor -kamfora, ma właściwości przeciwzapalne, dezynfekujące, przeciwgrzybicze, poprawiające ukrwienie skóry i delikatnie złuszczające
Salicylic Acid - konserwant
Menthol - alkohol z grupy terpenów, posiada własności znieczulające i zmniejszające podrażnienie błon śluzowych
Limonene - jednopierścieniowy weglowodór terpenowy. Imituje zapach skórki cytrynowej
Linalool - nienasycony alkohol alifatyczny z grupy terpenów. Imituje zapach konwalii

Dostępność: Drogerie Natura, Schlecker, Drogerie Jasmin, Rossmann, Super-Pharm, Sekret Urody
Cena: ok. 10 zł
Pojemność: 10 g.

Moja opinia:
Szczerze mówiąc, to na początku sceptycznie podeszłam do tego balsamu, po przeczytaniu, ze jest on ,,mint", jednak go polubiłam. Po nałożeniu  daje super efekt odświeżenia, a usta zaczynają fajnie mrowić :) 

Po tygodniu testowania mogę stwierdzić:
+ fajnie nawilża i zabezpiecza usta
+ łatwo się rozprowadza na ustach
+ nadaje ustom bardzo ładny efekt błyszczenia
 Nie mam popękanych i suchych ust, więc nie wiem jakby zadziałał a tym przypadki, jednak myślę, że by sobie bardzo dobrze poradził :)
A minusy? 
- chyba jedynie to, że za długo nie utrzymuje się na ustach, chociaż chyba tak am większość tego typu balsamów do ust.
Niestety, zdjęcie nie oddaje całego efektu po użyciu tego balsamu. 


Myślę, że jeszcze nie raz się skuszę na Carmexa :)

Zapraszam Was na fanpage Carmexa Klik :)

Używacie tego światowego balsamu do ust? :)

A może macie innego ulubieńca?

Miłego popołudnia Wam życzę :)



13 komentarzy :

  1. Ja go mam, ale nie używam ze względu na jego smak i zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli mam być szczera to jakoś ta mięta do mnie nie przemawia :D Wolałabym coś owocowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Carmex, uzywam od dwóch lat i jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie za działanie świetnie radzi sobie z opryszczką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... A dość często mnie napada. Na pewno wypróbuję :)

      Usuń
  5. Świetny jest! Mam go i polecam!!!

    Ps. Masz świetnego bloga, jak robisz że jest on taki popularny? (odpisz mi w kom. na moim blogu http://allme-egiptt.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa recenzja. Ostatnio słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego balsamu do ust :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam popękanych ust (ani też wygląd zewnątrzny Carmexa mnie nie przyciąga), ale za to Twoje usta bardzo ładnie wyglądają, na takie właśnie zadbane :). Pozdrawiam xoxo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jakoś szczególnie nie dbam o usta :)

      Usuń
  8. Mam go, ale inny zapach. :)
    Tyle,że ten mój strasznie śmierdzi i jakoś leży nie używany Carmex :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten klasyczny w słoiczku. Bardzo go lubię. Niektórzy narzekają na jego zapach, smak itp. Mi jednak nic w nim nie przeszkadza :-)
    Nie musi mi smakować, bo go nie jem ;-) Ważne, żeby działał.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)